قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000 | راهنمای خرید

  • فیلتر:دارد
  • گرید انرژی:B
  • نوع کاربری:گرمایش و سرمایش
  • اجرت نصب: بر عهده ی خریدار
  • گارانتی: دارد

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

120.900.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

 

 قیمت داکت اسپلیت اینورتر LG 48000

قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000 BTU در مرجع تخصصی دماجت، 120 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.داکت اسپلیت ال جی 48000، یک سیستم تهویه مطبوع پیشرفته است که برای ارائه عملکرد بهینه گرمایش و سرمایش طراحی شده است. داکت اسپیلیت ال جی 48000، با فناوری پیشرفته و ویژگی های سازگار با اعضای خانواده، به عنوان یکی از کم مصرف ترین مدل های موجود در بازار متمایز می باشد. این محصول نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می کند بلکه عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

 

ما در مرجع تخصصی دماجت می کوشیم تا با ارائه ی راه های مناسب، بتوانید خرید داکت اسپلیت مورد نظر خود را در سریع ترین حالت ممکن انجام دهید. چنانچه اطلاعات کافی در زمینه ی محصولات سرمایشی و گرمایشی ندارید، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

 عوامل موثر بر قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000

در این بخش به بررسی عوامل موثر بر قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000، پرداخته ایم. معمولا این فاکتور ها در بین اکثر محصولات سرمایشی وگرمایشی می تواند تا حدی مشترک باشد. مثل کولر گازی، اسپیلت و کولر گازی ایستاده، از جمله مواردی هستند که باید قبل از خرید محصول خود حتما این نکات را باید در نظر داشته باشید.

 

  ظرفیت سرمایش و گرمایش قدرتمند

داکت اسپلیت ال‌جی با ظرفیت 48000 BTU/h طراحی شده است تا به طور موثر فضاهای متوسط ​​تا بزرگ را خنک یا گرم کند و راحتی را در هر فصل تضمین کند.

 

فناوری اینورتر برای صرفه جویی در انرژی

فناوری اینورتر (سرعت متغیر) به کمپرسور اجازه می دهد تا سرعت خود را بر اساس نیاز دما تنظیم کند. این بدان معناست که سیستم در صورت نیاز با حداکثر بازده کار می کند و در صورت عدم نیاز به انرژی بالا، مصرف انرژی را کاهش می دهد. نتیجه این عملکرد تا 50% کاهش مصرف برق نسبت به کولرهای سنتی از جمله کولر آبی است.

 

 کمپرسور روتاری

این مدل دارای کمپرسور چرخشی است که قابلیت اطمینان سیستم را افزایش می دهد و مصرف انرژی را کاهش می دهد. اگر فرضیه ی کاملی راجب کمپرسور داکت اسپلیت ندارید می توانید تصور کنید که عملکرد کمپرسور، شبیه به کمپرسور کولر گازی است. همچنین عاری از مواد مضر مانند سرب و کادمیم است که آن را برای محیط زیست ایمن تر می کند.

 

مشخصات فنی داکت اسپلیت ال جی 48 هزار

پیش از اینکه خرید داکت اسپلیت ال جی 48 هزار را انجام دهید، از شما می خواهیم که نگاه جامع تری را نسبت به خرید داکت اسپلیت ال جی 48000 داشته باشید. بنابراین در اینجا به بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی پرداخته ایم:

 

  استفاده از گاز مبرد  R410

داکت اسپلیت ال جی 48000 از گاز مبرد R410 استفاده می کند که به دلیل سازگاری با محیط زیست در مقایسه با مبردهای قدیمی مانند R22 شناخته تر شده. این انتخاب تاثیر سیستم را بر لایه ازن کاهش می دهد و با تلاش های جهانی به سمت راه حل های تهویه مطبوع سازگار با محیط زیست همسو می شود.

 

رده انرژی کلاس  A+

این سیستم دارای گرید بهره وری انرژی در کلاس A است که آن را به یک محصول درجه یک از نظر صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی تبدیل می کند. این امتیاز بالا تضمین می کند که شما در یک دستگاه کم مصرف سرمایه گذاری می کنید که عملکرد را به خطر نمی اندازد.

 

 نصب آسان داکت اسپلیت ال جی 48000

خیلی مواقع ممکن است که نصب و دسترسی به نصاب سخت باشد. داکت اسپیلت lg 48000 این مشکل را به آسانی حل کرده است. چرا که خیلی از محصولات سرمایش و گرمایش از جمله کولر آبی پلیمری، توانسته اند مشکل نصب و راه اندازی را به حداقل برسانند.

 

 کاهش اندازه و وزن

یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر LG 48000،48 درصد کوچکتر و سبک تر از سیستم های معمولی است.این کاهش اندازه، نصب را راحت‌تر می‌کند، به خصوص هنگام ادغام سیستم در یک سقف کاذب. طراحی جمع و جور به حفظ جذابیت زیبایی شناسی داخلی شما کمک می کند.

 

 کاور جداشدنی سه طرفه برای نگهداری

برای نگهداری آسان، یونیت داخلی دارای پوشش محفظه قابل جابجایی سه جهته است که امکان دسترسی از بالا، پایین و طرفین را فراهم می کند. این ویژگی خدمات و تعمیرات را ساده می کند و قابلیت اطمینان طولانی مدت را تضمین می کند.

 

یونیت خارجی ضد آب

یونیت خارجی داکت اسپلیت ال جی 48000 برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند باران و باد طراحی شده است. ساختار بادوام آن تضمین می‌کند که حتی زمانی که در معرض عناصر بیرونی قرار می‌گیرد، خورده نمی‌شود یا خراب نمی‌شود و عملکرد طولانی‌مدت را تضمین می‌کند.

 

 فیلترهای پیشرفته

این سیستم مجهز به فیلترهای قابل شستشو، با جذب آلاینده ها، باکتری ها و قارچ ها از آلودگی هوا جلوگیری می کند. این فیلترهای ضد باکتری و ضد قارچ به حفظ سلامت محیط داخلی کمک می کنند.

 

 سیستم تشخیص عیب هوشمند

داکت اسپلیت ال جی 48000 BTU مجهز به سیستم تشخیص عیب هوشمند است. از طریق یک ترموستات داخلی، سیستم به طور مداوم بر عملکرد نظارت می کند و به طور خودکار هر گونه مشکلی را تشخیص می دهد. اگر مشکلی تشخیص داده شود، سیستم از طریق صفحه نمایش خود به شما هشدار می دهد و عیب یابی و تعمیر سریع را امکان پذیر می کند.

 

راهنمای خرید داکت اسپلیت ال جی 48000 از دماجت

داکت اسپلیت ال جی48000BTU  جدیدترین فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی را با طراحی سازگار با محیط زیست ترکیب می کند. اندازه جمع و جور، ساخت بادوام و ویژگی های هوشمند آن را به گزینه ای ایده آل برای فضاهای مسکونی و تجاری تبدیل کرده است. با بهره مندی از صرفه جویی قابل توجه انرژی و ضمانت های طولانی مدت، این سیستم ارزش و عملکرد استثنایی را ارائه می دهد.

 

استعلام لیست قیمت داکت اسپلیت ال جی از دماجت

جهت مشاهده لیست قیمت داکت اسپلیت ال جی می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید:

 

گارانتی و خدمات پس از فروش دماجت

بلافاصله بعد خرید داکت اسپلیت ال جی 48000، خرید شما توسط شرکت به صورت معتبر ضمانت می شود. دماجت با ارائه خدمات پس از فروش از جمله ارسال رایگان به سراسر ایران، ارائه گارانتی معتبر شرکتی و مشاوره قبل از فروش تا کنون توانسته، رضایت بی شماری را از طرف کاربران جلب کند. جهت خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

ال جی

ظرفیت(BTU/hr)

48000

کمپرسور

اسکرال

نوع برق مصرفی

سه فاز

قرار گیری

سقف کاذب

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000 | راهنمای خرید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!