قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد 24000| راهنمای خرید |

  • نوع فیلتر: نانو
  • کویل آبگرم :دو ردیف
  • مساحت تحت پوشش : تا 60 متر
  • ابعاد یونیت داخلی: (ارتفاع*عرض*طول):30*45*91
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • گاز مبرد R410
  • سیستم کنترل افت فشار استاتیک

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

30.500.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

 قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد 24000

قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد 24000، در مرجع تخصصی دماجت، 30 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.قدرتمند و کارآمد است که هم برای مصارف مسکونی و هم تجاری طراحی شده است. ظرفیت خنک کنندگی آن 24000 (BTU) است که برای فضاهای تا 50 متر مربع ایده آل می باشد. داکت اسپلیت جنرال گلد 24 هزار عملکرد سرمایش و گرمایش قابل اعتماد را در عین حفظ بهره وری انرژی تضمین می کند و  می تواند به گزینه ای همه کاره برای کنترل دما در تمام طول سال تبدیل، باشد.

 

مرجع تخصصی دماجت بر این باور است که خرید داکت اسپلیت جنرال گلد، بدون راهنمایی و پیشینه ی لازم، ممکن نیست و منجر به هزینه های اضافی در کوتاه مدت می شود. بنابراین اگر قصد خرید داکت اسپلیت را دارید، می توانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما، خرید خود را انجام داده و رضایت کافی را داشته باشید.

 

عوامل موثر بر قیمت داکت اسپیلت جنرال گلد 24000

موارد زیادی وجود دارد، که می تواند بر قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد 24000، تاثیر بگذارد. برخی از این عوامل شامل تغییر نواسانات ارزی است. همچنین ویژگی های منحصر به فرد داکت اسپلیت، جزو عواملی است که به صورت مستقیم بر قیمت داکت اسپیلیت جنرال گلد 24000 تاثیر می گذارد. در این بخش به بررسی این عوامل پرداخته ایم:

  • ظرفیت سرمایش:5 تن تبرید مناسب برای فضاهای تا 50 متر مربع.
  • گرمایش با کویل اسپا: گرمایش کارآمد را از طریق کویل آبگرم فراهم می کند که می تواند به موتورخانه مرکزی یا سیستم پکیج متصل شود.
  • بسته کامل: همراه با یونیت داخلی، کندانسور خارجی، کویل آبگرم، ترموستات لمسی دیجیتال و لوازم جانبی نصب.
  • انرژی کارآمد : سیستم کویل اسپا مصرف انرژی را کاهش می دهد و عملکرد سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد.
  • گارانتی و پشتیبانی پس از فروش: 24 ماه گارانتی قطعات و 5 سال گارانتی کمپرسور داکت اسپلیت جنرال گلد 24000.

 

 عملکرد سرمایش و گرمایش پیشرفته اسپلیت 24000 جنرال گلد

سیستم  داکت اسپلیت  24000General Gold ، عملکرد خنک کنندگی قوی با ظرفیت 1.5 تن ارائه می دهند که آن را برای اتاق های متوسط ​​یا مناطق مسکونی تا 50 متر مربع عالی می کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که دماهای ثابت و راحت را حتی در گرم ترین، فصول سال ارائه می دهد.

 

کویل های اسپا داکت اسپلیت 24000 جنرال

برای عملکرد بیشتر، این مدل شامل کویل های اسپا برای گرمایش و سرمایش است که آن را به یک راه حل دو منظوره برای سرمایش و گرمایش تبدیل می کند. کویل ها با انتقال آب گرم از سیستم گرمایش مرکزی یا واحد پکیج به هواگیر داخلی کار می کنند و گرما را به طور موثر ارائه می دهند و در عین حال مصرف انرژی را پایین نگه می دارند. این امکان عملکرد قابل اعتماد در ماه های سردتر را بدون نیاز به سیستم های گرمایش جداگانه فراهم می کند.

 

 گرمایش کم مصرف با کویل اسپا

سیستم گرمایش جنرال طلایی  از کویل اسپا برای ارائه گرمای کارآمد در ماه های سردتر استفاده می کند. با استفاده از آب گرم از موتورخانه مرکزی یا سیستم پکیج، کویل های اسپا هوای عبوری از واحد داخلی را گرم می کنند. این امر نیاز به بخاری برقی را کاهش می دهد و در نتیجه مصرف انرژی کمتری دارد.این ویژگی  را به گزینه ای ایده آل برای صاحب خانه هایی تبدیل می کند که به دنبال کاهش قبض انرژی خود هستند و در عین حال راحتی را در طول سال حفظ می کنند. مکانیسم صرفه جویی در مصرف انرژی تضمین می کند که دستگاه سازگار با محیط زیست و بودجه آن به ویژه در فصل زمستان باقی می ماند.

 

 گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت جنرال گلد

خرید داکت اسپیلت جنرال گلد از دماجت با تضمین کیفیت بالای پشتیبانی پس از فروش همراه است. این محصول دارای 24 ماه گارانتی قطعات و 5 سال ضمانت کمپرسور، یکی از حیاتی ترین اجزای سیستم است. این گارانتی تمدید شده با دانستن اینکه سرمایه شما برای سالهای آینده محافظت می شود، آرامش خاطر را فراهم می کند.دماجت علاوه بر گارانتی، خدمات پس از فروش جامع را ارائه می دهد و اطمینان می دهد که هر گونه نیاز به تعمیر و نگهداری، برآورده می شود. این باعث می شود  یک انتخاب قابل اعتماد برای استفاده طولانی مدت باشد.

 

 چرا باید خرید داکت اسپلیت General Gold 24000 BTU را انتخاب کنید؟

  • کنترل جامع آب و هوا: راه حل های سرمایش و گرمایش را طوری ارائه می دهد که آن را به سیستمی در تمام طول سال تبدیل می کند.
  • بهره وری انرژی : مجهز به کویل آبگرم برای گرم کردن، کاهش مصرف انرژی در عین حفظ راحتی.
  • نصب آسان: همراه با کلیه لوازم جانبی لازم جهت نصب به علاوه نصب و ارسال رایگان در تهران
  • کامپوننت انعطاف پذیر:کل واحد یا اجزای جداگانه را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.
  • گارانتی بلند مدت: شما می توانید پس از خرید داکت اسپیلت جنرال گلد 24000 از دماجت 24 ماه گارانتی و 5 سال گارانتی کمپرسور دریافت کنید.

 

استعلام قیمت داکت اسپیلیت جنرال گلد از دماجت

در اینجا جهت مشاهده لیست قیمت داکت اسپیلت جنرال گلد می توانید با دنبال کردن لینک های ذیل، اقدام کنید:

 

قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد 24000

داکت اسپلیت General Gold 24000 BTU یک راه حل قابل اعتماد و کم مصرف برای فضاهای تا 50 متر مربع است. این واحد با عملکرد قوی سرمایش و گرمایش، نصب آسان و گزینه‌های اجزای انعطاف‌پذیر، انتخابی عالی برای استفاده مسکونی و تجاری است داکت اسپیلیت جنرال گلد، محبوبیت زیادی دارد مثل کولر گازی جنرال گلد، که مثل داکت اسپیلت این برند، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. همین امروز از دماجت خرید کنید و از مزایای نصب رایگان، پوشش گارانتی گسترده و پشتیبانی تخصصی پس از فروش بهره مند شوید.

 

راهنمای خرید داکت اسپلیت 24000 جنرال گلد از دماجت

دماجت توزیع کننده مجاز واحدهای جنرال گلد داکت اسپلیت است و طیف وسیعی از خدمات را برای خرید هرچه بهتر شما ارائه می دهد. قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد مدل و ظرفیت، توصیه می شود با تیم فروش مجرب دماجت مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین راه حل را بر اساس نیازهای خاص خود انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که مدل انتخابی نیازهای سرمایش و گرمایش شما را برآورده می کند.

 

 

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

جنرال گلد

ظرفیت(BTU/hr)

24000

نوع کمپرسور

روتاری

گرید برق

A+

کارکرد در مناطق

گرم و معتدل T1 و T3

ترموستات دیجیتال

دارد/ندارد

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد 24000| راهنمای خرید |”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!