قیمت کولر گازی 18000 جنرال گلد| خرید کولر گازی 18000 جنرال گلد

  • نوع:دیواری
  • عملکرد :سرد و گرم
  • گاز R410a
  • رادیاتور مسی دو لایه
  • موتور سنگین
  • کیت اینورتر: ندارد
  • ظرفیت(BTU/hr):18000
  • پرتاب باد ۴ طرفه

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

24.500.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

اگر احساس می کنید نیاز به یک کولر گازی خوش قیمت و با کیفیت را دارید کولر گازی جنرال گلد 18000، میتواند انتخاب عالی باشد.قیمت کولر گازی جنرال گلد 18000 در مرجع تخصصی دماجت 24 میلیون و 500 هزار تومان باشد. جنرال گلد برندی است که تعهد خود را به خانوائه ها و افراد نشان داده است. و به عنولن یک سیستم گرمایشی  سرمایشی کارآمد شناخته می شود. این شرکت به دلیل تولید محصولات در سطح جهانی که رضایت مشتریان را جلب می کند. ما در اینجا به بررسی عوامل موثر بر قیمت کولر گازی 18000 جنرال گلد، پرداخته ایم. چناچه قصد خرید کولر گازی را دارید، می توانید با خواندن این مقاله ، دید بهتری نسبت به کولر گازی جنرال گلد را داشته باشید.

البته ما بر این باوریم که خرید اسپلیت جنرال گلد 18000، تنها با خواندن یک مقاله کافی نیست. چیزی که میتواند نیاز شما را هنگام خرید کولر گازی جنرال گلد 18000 تامین کند ، تخصص و تجربه ی کافی است . کارشناسان ما در اینجا حضور دارند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

 

 عوامل موثر بر قیمت کولر گازی 18000 جنرال گلد

در وبسایت دماجت، قیمت کولر گازی جنرال گلد 18000 به صورت رقابتی ارائه داده می شود. اما عواملی وجود دارد که می تواند بر قیمت کولر گازی جنرال گلد 18000 تاثیر بگذارند. بنابراین سعی کردیم با ایجاد یک راهنمای جامع، شما را با این موارد آشنا کنیم:

  • سیستم سرمایش و گرمایش: کولرگازی جنرال گلد 18000 هم عملکرد سرمایش و هم گرمایش را ارائه می دهد .
  • گاز مبرد: استفاده از گاز R410a به دلیل بهره وری بالای انرژی، سازگاری با محیط زیست، عدم اشتعال و ایمنی آن مزیت قابل توجهی است. این مبرد همچنین به دلیل ODP صفر (پتانسیل تخریب ازن) و GWP پایین (پتانسیل گرمایش جهانی) شناخته شده است که آن را به یک انتخاب پایدار تبدیل می کند.
  • رادیاتور و اواپراتور مسی: این کولر گازی مجهز به رادیاتور و اواپراتور مسی تبادل حرارت، دوام و کارایی بهتر را تضمین می کند.
  • کمپرسور روتاری: اسپلیت جنرال گلد 18000 از یک کمپرسور روتاری با کارایی بالا استفاده می کند. که باعث افزایش راندمان، کاهش نویز، مصرف کمتر برق و حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری می شود.
  • سازگاری با کلاس آب و هوا: کولر گازی جنرال گلد 18000 که برای گرمای شدید طراحی شده است، برای مناطقی با آب و هوای بسیار گرم ایده آل است. کمپرسور T3 قادر است در دماهای تا 65 درجه سانتیگراد به طور موثر کار کند و عملکرد قابل اعتماد را در محیط های سخت تضمین کند.

 

 ویژگی های اضافی

در این قسمت، ویژگی هایی که بر قیمت کولر گازی جنرال گلد 18000 موتور سنگین ، تاثیر میگذارد را جمع آوری کرده ایم:

  • حالت فن: فن کولر گازی جنرال گلد 18000 اصلی، گردش هوای کارآمد را بدون سرمایش یا گرمایش فراهم می کند.
  • حالت خودکار: اسپلیت جنرال گلد 18000 به طور خودکار تنظیمات را بر اساس دمای اتاق تنظیم می کند تا راحتی بهینه را حفظ کند.
  • حالت خود تمیز کننده: به حفظ نظافت داخلی واحد کمک می کند و نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر را کاهش می دهد.
  • حالت توربو: با کارکردن کمپرسور با حداکثر سرعت، به سرعت اتاق را خنک یا گرم می کند.
  • حالت خواب: به تدریج دما را در ساعات خواب تنظیم می کند تا محیطی راحت و بدون مزاحم استراحت را تضمین کند.
  • وضعیت سلامت : ویژگی هایی که کیفیت هوای داخل خانه را کنترل و بهبود می بخشد.
  • سیستم تایمر: به شما امکان می دهد تهویه مطبوع را تنظیم کنید تا در زمان های خاص روشن یا خاموش شود و راحتی و بهره وری انرژی را افزایش دهید.

 

 فناوری اینورتر کولر گازی اجنرال 18000 اصل

یکی از نقاط ضعف قابل توجه مدل کولر گازی اجنرال 18000 اصل ، عدم وجود فناوری اینورتر است. سیستم های تهویه مطبوع اینورتر معمولاً با تنظیم سرعت کمپرسور به جای روشن و خاموش کردن آن، بازده انرژی بالاتری را ارائه می دهند که به کاهش بیشتر مصرف برق کمک می کند. با این حال، سایر ویژگی های پیشرفته این مدل و کمپرسور چرخشی کارآمد هنوز آن را به یک رقیب قدرتمند در رده خود تبدیل می کند.

 

استعلام کولر گازی جنرال گلد 18000 موتور سنگین از دماجت

کولر گازی جنرال گلد 18000 ، یک گزینه با کیفیت بالا، قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای مصرف کنندگانی است که به یک راه حل قوی سرمایش و گرمایش، به ویژه در آب و هوای گرم نیاز دارند. در حالی که فاقد فناوری اینورتر است، ویژگی های دیگر آن مانند استفاده از گاز R410a، کمپرسور دوار بادوام و سازگاری با گرمای شدید، آن را به محصولی برجسته در بازار تبدیل کرده است. ما با ارائه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی معتبر شرکتی، به شما این اطمینان را می دهیم که خرید کولر گازی جنرال گلد 18000 می تواند به بهترین تجریه خرید شما از دماجت تبدیل شود.

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

جنرال گلد

ظرفیت(BTU/hr)

18000

نوع قرار گیری کولر

دیواری

کمپرسور

روتاری

نوع برق مصرفی

تک فاز

عملکرد

سرمایش/ گرمایش

کیت اینورتر

ندارد

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی 18000 جنرال گلد| خرید کولر گازی 18000 جنرال گلد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!