قیمت کولر آبی پلیمری 5000|خرید کولر آبی سلولزی 5000

  • جنس بدنه : پلاستیک ABS
  • حجم کولر: 5000 CFM
  • موتور اینورتر: دارد/ندارد
  • پنل هوشمند: دارد/ندارد
  • ولتاژ:220

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

18.500.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر آبی پلیمری 5000

کولر پلیمری با حجم 5000 CFM  به عنوان یکی از پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده تبخیری در ایران است. قیمت کولر آبی پلیمری در مرجع تخصصی دماجت 18 میلیون و 500 هزار تومان می باشد. کولر آبی پلیمری 5000 با بهره گیری از فناوری های نوین دیگر نیاز به قطعات مکانیکی سنتی مانند قرقره، تسمه، پروانه حلزونی و یاتاقان کولر آبی را بی نیاز می کند، شناخته می شود طراحی خلاقانه آن مزایای مختلفی را به همراه دارد و آن را به گزینه ای کارآمد و مقرون به صرفه برای خنک کردن فضاهای بزرگ تبدیل می کند.

 

ما در مرجع تخصصی دماجت بر این باور هستیم که خرید کولر آبی، بدون پیشینه و دانش کافی امکان پذیر نیست. و ممکن است موجب خرید اشتباه و هزینه های اضافی در طولانی مدت شود. بنابراین چنانچه قصد خرید کولر آبی پلیمری 5000 را از مرجع تخصصی دماجت دارید، با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنیم.

 

عوامل موثر بر قیمت کولر آبی پلیمری 5000

در اینجا، جهت بررسی عوامل موثر بر قیمت کولر آبی پلیمری، مواردی را جمع آوری کرده ایم.

 

حجم کولر آبی پلیمری 5000

کولر آبی پلیمری 5000، قابلیت خنک سازی فضاهای تا 250 متر مربع را به طور موثر دارد. در حالی که کاتالوگ شرکت ادعا می کند ظرفیت خنک کننده تا 400 متر مربع است، این اغلب به دلیل عواملی مانند کاهش دما و چالش های تهویه خوش بینانه در نظر گرفته می شود.

 

حداقل تعمیر و نگهداری کولر پلیمری 5000

به دلیل طراحی بدون تسمه و عدم وجود قطعات مکانیکی مانند قرقره، کولر به طور قابل توجهی به نگهداری کمتری نیاز دارد نیازی به خدمات دوره ای مانند روغن کاری نیست که هزینه های نگهداری طولانی مدت را نیز کاهش می دهد.

 

کاهش نویز کولر آبی پلیمری 5000

با قطعات متحرک کمتر، کولر بی سر و صدا عمل می کند و راحتی را افزایش می دهد، به خصوص در محیط های مسکونی یا اداری که سر و صدا می تواند حواس پرتی باشد.

بدنه کولر سلولزی پلیمری 5000

بدنه کولر از پلیمر مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است که آن را قوی و در عین حال سبک می کند این می تواند در برابر دماهای شدید بین 20 تا 55 درجه سانتی گراد مقاومت کند و برای استفاده در آب و هوای مختلف مناسب است مواد پلیمری همچنین از مشکلاتی مانند زنگ زدگی که در خنک کننده های سنتی با بدنه فلزی رایج است جلوگیری می کند.

 

دینام کارآمد با فناوری اینورتر

 

کولر 5000 پلیمری، با یک دینام قدرتمند و یک اینورتر ارائه می شود. که به کاربر این امکان را می دهد تا از کنترل دقیق جریان هوا را بر اساس نیازهای محیط تضمین کند. علاوه بر این، اینورتر به کاهش مصرف برق کمک می کند و باعث می شود کولر پلیمری سلولزی 5000 در مقایسه با کولرهای معمولی از نظر انرژی کارآمدتر باشد.

 

عملکرد چرخه معکوس

کولر آبی پلیمری، مجهز به ویژگی چرخه معکوس است که می تواند هوای داخل را خارج کند و هوای تازه بیرون را جذب کند و تهویه و کیفیت هوا را بهبود بخشد.

 

پد سلولزی

کولر آبی پلیمری، از پد سلولزی به ضخامت 10 سانتی متر استفاده می کند که نسبت به پدهای استاندارد 8 سانتی متری که در اکثر کولرها وجود دارد کارایی بیشتری دارد پد سلولزی ضخیم تر باعث جذب بهتر آب می شود و راندمان خنک کننده را حداقل 30٪ افزایش می دهد این طراحی تضمین می کند که پد سلولزی در طول زمان شکل و عملکرد خود را حفظ می کند.

 

کنترل پنل پیشرفته

پنل کنترل طیف وسیعی از عملکردها از جمله توانایی انتخاب چرخه های مختلف هوادهی، مدیریت سطح آب در مخزن و فعال کردن چرخه معکوس را ارائه می دهد این پنل همچنین دارای سیستم تخلیه خودکار آب برای حفظ کیفیت آب در داخل مخزن است.

 

طراحی منحصر به فرد برای حمل و نقل آسان

کولر آبی پلیمری 5000 به دو صورت مونتاژ و دمونتاژ موجود است. و در هنگام حمل و نقل و نصب انعطاف پذیر تر از سایر محصولات دیگر است. با این حال، ممکن است هزینه های اضافی برای مونتاژ یا جداسازی کولر سلولزی پلیمری 5000متحمل شود. در این صورت می توانید با تماس با کارشناسان ما، جهت نصب و راه اندازی کولر سلولزی پلیمری 5000، تماس حاصل فرمایید.

 

سیستم پایش سطح آب

یک سیستم هوشمند نظارت بر سطح آب، عملکرد صحیح کولر سلولزی پلیمری 5000 را با توقف خودکار پمپ آب در صورت کاهش سطح آب به زیر مقدار مورد نیاز، تضمین می کند. و در نتیجه از آسیب احتمالی به سیستم جلوگیری می کند. چرا که در صورت رطوبت کافی در پد سلولزی، کولر پلیمری 5000، فشار زیادی را متحمل می شود.

 

استعلام قیمت کولر آبی پلیمری از مرجع تخصصی تاسیسات دماجت

در این بخش، شما می توانید جهت بررسی دقیق تر محصولات کولر آبی پلیمری، از طریق لینک های زیر اقدام کنید:

راهنمای خرید کولر آبی پلیمری از مرجع تخصصی تاسیسات دماجت

 

کولر پلیمری بدون تسمه اراه حلی نوآورانه برای کسانی است که به دنبال سیستم تهویه مطبوع مطمئن، کم تعمیر و نگهداری و کم مصرف هستند با پد سلولزی با کارایی بالا، فناوری پیشرفته اینورتر و بدنه پلیمری مقاوم، بسیاری از چالش‌های رایج مربوط به کولرهای سنتی را برطرف می‌کند و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خنک‌کردن در آب‌وهوای خشک مانند آنچه در بسیاری از نقاط ایران یافت می‌شود، تبدیل می‌کند.برای اطلاع از جزئیات قیمت و مقایسه مدل ها، فروشگاه اینترنتی دیجی داما مجموعه ای از کولرهای البرز و مشاوره تخصصی را برای کمک به مشتریان در تصمیم گیری آگاهانه ارائه می دهد.

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

نوع

پلیمری

جنس بدنه

پلاستیک ABS

پایه چرخدار

دارد/ندارد

پنل هوشمند

دارد/ندارد

گارانتی

دارد

ظرفیت(CFM)

5000

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر آبی پلیمری 5000|خرید کولر آبی سلولزی 5000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!