قیمت کولر آبی انرژی 25000|خرید کولر انرژِی 25000|مشخصات

  • موتور: الکتروژن
  • محل قرارگیری:پنجره
  • منبع تغذیه:برق شهری
  • نوع رنگ:الکترو استاتیک مقاوم در برابر اشعه UV

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

135.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر آبی انرژی 25000

اگر به دنبال راه حلی کارآمد و مقرون به صرفه برای خنک نگه داشتن منزلتان در طول تابستان هستید، کولر آبی انرژی 25000 قطعا گزینه ی مناسبی است. قیمت کولر آبی انرژی 25000 در مرجع تخصصی دماجت 135 میلیون تومان است. شرکت انرژی یکی از مطرح ترین و مبتکرترین تولیدکنندگان دستگاه های گرمایشی و سرمایشی در ایران است که طیف وسیعی از کولر آبی سلولزی انرژی را با ظرفیت ها و ویژگی های فنی متنوع ارائه می دهد. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت کولر آبی سلولزی 25000 انرژی، و راهنمای خرید کولر انرژی سلولزی 25000 از مرج تخصصی دماجت، می پردازیم.

 

البته مرجع تخصصی دماجت بر این باور است که خرید کولر انرژی 25000، تنها با خواندن یک مقاله امکان پذیر نیست. خرید محصولات سرمایشی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید کولر انرژی 25000 با کارشناسان ما تماس گرفته تا اطلاعات مورد نیاز جهت خرید کولر آبی انرژی را دریافت کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت کولر آبی انرژی 25000

قیمت کولر انرژی سلولزی 25000، به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته مانند پدهای سلولزی، ترموستات ها و سیستم های جلوگیری از شوک الکتریکی، نسبت به سایر محصولات دیگر قیمت متفاوت تری دارد. تمرکز این شرکت بر کاهش سر و صدا، لرزش و مصرف انرژی به آنها کمک کرده تا بخش قابل توجهی از بازار کولرهای آبی در منطقه را به خود اختصاص دهند.

 

مزایای کولر آبی انرژی 25000

کولر ابی انرژی 25000، نسل جدیدی از کولرها محسوب می شوند که از چند جهت بهتر از کولرهای آبی سنتی پیشی می گیرند. یکی از مزایای کلیدی، راندمان خنک کنندگی بالا است که از طریق پدهای سلولزی به جای روش های متداول خنک سازی تبخیری به دست می آید. این پدها بازده تبخیر بیشتری را فراهم می کنند و تا 83٪ می رسد که به معنای هوای خنک تر و عملکرد کلی بهتر است.

مصرف کم انرژی

یکی دیگر از مزایای مهم کولر آبی انرژی 25000 کاهش مصرف انرژی است. کولر انرژی 25000، برای استفاده کمتر از الکتریسیته طراحی شده اند که بخشی از آن به لطف ویژگی هایی مانند ترموستات اتوماتیک و سیستم های کنترل هوشمند است. این به صاحبان خانه و مشاغل کمک می کند تا قبوض آب و برق خود را کاهش دهند و در عین حال از یک محیط داخلی راحت لذت ببرند.

عمر بالا

علاوه بر بهره وری انرژی، کولر انرژی 25000 به گونه ای ساخته شده اند که نسبت به مدل های سنتی عمر بیشتری داشته باشند. مواد به کار رفته در ساخت کولر آبی سلولزی 25000 انرژی مانند فولاد گالوانیزه و پلاستیک مرغوب این اطمینان را می دهد که محصول در برابر عناصر مقاوم بوده و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. این به معنای هزینه های تعمیر کمتر و طول عمر بیشتر است.

 

ویژگی های کلیدی کولرهای آبی انرژی 25000

در زیر برخی از ویژگی های کلیدی کولر آبی 25000 انرژی آورده شده است:

  • ترموستات: کولر آبی انرژی 25000 مجهز به ترموستات اتوماتیک هستند که دما و زمان کارکرد را به صورت هوشمند کنترل می کند. این ویژگی به تنظیم مصرف انرژی کولر ابی انرژی 25000، کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کمک می کند.
  • سیستم جلوگیری از شوک الکتریکی (RCCB): ایمنی در اولویت شرکت انرژی است و کولرآبی سلولزی انرژی 25000 آنها مجهز به سیستم RCCB و کلید قطع دوقطبی می باشد. این سیستم در صورت قطع برق یا سایر مشکلات الکتریکی کولر را بطور خودکار خاموش می کند و از برق گرفتگی جلوگیری می کند و ایمنی کاربر را تضمین می کند.
  • صدا و لرزش کم: یکی از مزایای کولر 25000 آبی انرژی، عملکرد بی صدا آنهاست. این شرکت با استفاده از کمک فنرها و متعادل کردن دقیق پره های فن، هم صدا و هم لرزش را کاهش داده است. تعبیه واشرهای باکیفیت در محل اتصال پایه فن و بدنه، نویز را بیشتر به حداقل می رساند و این خنک کننده ها را برای محیط های مسکونی و اداری ایده آل می کند.
  • پدهای سلولزی: شرکت انرژی اولین شرکتی بود که در ایران پدهای سلولزی کولرهای آبی خود را تولید کرد. این پدها مزایای متعددی نسبت به روش های خنک کننده سنتی دارند.

 

 تغییرات مدل و ظرفیت

کولر آبی انرژی 25000، در مدل ها و ظرفیت های مختلف و متناسب با نیازهای مختلف موجود می باشند. این کولرها در دو نوع پرفشار و فشار سطحی عرضه می شوند که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بر اساس محل نصب و فضای مورد نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

ظرفیت کولرهای آبی انرژی بین 2800 تا 25000 متر مکعب در ساعت است که به کاربران این امکان را می دهد تا مدلی را انتخاب کنند که متناسب با نیازهای خنک کننده آنها باشد. چه در حال خنک کردن یک اتاق مسکونی کوچک یا یک فضای تجاری بزرگ باشید، Energy مدلی ارائه می دهد که می تواند کار را به طور موثر انجام دهد.

 

استعلام قیمت کولر آبی انرژی 25000 از مرجع تخصصی دماجت

کولرهای آبی انرژی با تمرکز بر کارایی، دوام و صرفه جویی در انرژی، استاندارد جدیدی را در فناوری خنک کننده ایجاد کرده اند. این خنک‌کننده‌ها نه تنها به دلیل پایین‌تر بودنشان، سازگار با محیط زیست هستند.کولر آبی سلولزی هوشمند پالا 25000 همچنین در تامین دمای  داخل خانه در فصول گرم، بسیار موثر است. استفاده از پدهای سلولزی، ترموستات های هوشمند و ویژگی های ایمنی مانند سیستم RCCB تضمین می کند که خنک کننده های انرژی هم کاربردی و هم ایمن هستند. با توجه به مواردی که ذکر شده است می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی انرژی 25000 با کارشناسان مرجع تخصصی دماجت، تماس بگیرید. همه ی ما در دماجت جمع شده ایم تا با ارائه قیمت های رقابتی در بازار و تامین نیاز های کاربران، رضایت مشتریان را به خود جلب میکنیم.

راهنمای خرید کولر آبی انرژی 25000 از مرجع تخصصی دماجت

کولرهای آبی انرژی 25000 با انواع مدل ها و ظرفیت های موجود می توانند نیازهای متنوع مصرف کنندگان را در محیط های مختلف برآورده کنند. چه برای خانه، اداره یا یک فضای تجاری بزرگتر به یک کولر نیاز داشته باشید، کولرهای آبی انرژی راه حلی مبتکرانه و مقرون به صرفه را ارائه می دهند که شما را در گرم ترین ماه های سال خنک نگه می دارد. برای خرید کولر آبی سلولزی انرژی 25000، تنها کافی است که با کارشناسان دماجت تماس گرفته تا اطلاعات لازم را جهت خرید کولر آبی انرژی 25000 را دریافت کنید.

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

انرژی

فن

آکسیال

نوع کولر

پوشالی

پایه چرخدار

دارد / ندارد

جنس بدنه

گالوانیزه

حجم هوادهی (CFM)

25000

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر آبی انرژی 25000|خرید کولر انرژِی 25000|مشخصات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!