قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000|خرید | مشخصات فنی

  • نوع:ایستاده
  • برق مصرفی: تک فاز
  • ظرفیت سرمایش: 32000
  • جریان برق(آمپر):13
  • نوع کمپرسور:آکسیال

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

52.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت جهت تامین سرمایش و گرمایش منزل خودتان هستید، سری کولر گازی اینورتر TCL ایستاده 32000 ، قطعا گزینه ی مناسبی می تواند برای شما باشد. قیمت کولر گازی ایستاده تی سی ال 32000، در مرجع تخصصی دماجت 52 میلیون تومان می باشد. کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000 که برای ارائه عملکرد بالا و بهره وری انرژی طراحی شده است،طرفداران زیادی را جذب خود نموده. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی ویژگی های کلیدی و عوامل موثر بر قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

البته مرجع تخصصی دماجت براین باور است که خرید کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، تنها با خواندن یک مقاله امکان پذیر نیست. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، حتما با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت کنید. چرا که خرید یک کولر گازی ایستاده 32000 اینوتر تی سی ال، نیاز مند به دانش و تجربه ی خاصی است. چنانچه سوال و یا ابهامی داشتید با متخصصین دماجت در میان بگذارید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000

قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد، ویژگی های منحصر به فرد کولر است که شامل کیت اینورتر،کمپرسور،فناروی جریان هوای هوشمند، حالت خواب و… که قصد داریم به صورت جامع تر به بررسی هر کدام از این ویژگی ها بپردازیم:

 تکنولوژی اینورتر اسپلیت تی سی ال ایستاده 32000

  • کارایی انرژی: فناوری اینورتر در سری کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، به ​​کمپرسور اجازه می دهد تا سرعت خود را بر اساس دمای محیط تنظیم کند و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به جای خاموش و روشن شدن مکرر، کمپرسور با سرعت های متغیر کار می کند و دمای ثابتی را حفظ می کند و در عین حال مصرف انرژی و سایش سیستم را به حداقل می رساند.
  • صدای کم: عملکرد مداوم کمپرسور در سرعت های مختلف نیز به سطح صدای کم کولر گازی کمک می کند و محیط ساکت تری را تضمین می کند.

  کمپرسور روتاری T3 اسپیلیت تی سی ال ایستاده 32000

  • قدرت خنک کنندگی بالا: کمپرسور چرخشی T3 به ​​طور خاص برای عملکرد موثر در محیط های با دمای بالا طراحی شده است و این سری را برای آب و هوای گرمسیری و بیابانی ایده آل می کند. با حفظ بهره وری انرژی، خنک کننده قدرتمندی را ارائه می دهد.
  • دوام: کمپرسور T3 برای مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده است و عملکرد و قابلیت اطمینان طولانی مدت را تضمین می کند.

فناوری جریان هوای هوشمند کولرگازی تی سی ال ایستاده 32000

  • سرمایش و گرمایش بهینه: این فناوری هوای سرد را در حالت سرمایش به سمت سقف و در حالت گرمایش هوای گرم را به سمت کف هدایت می کند و با توزیع موثرتر هوا، راندمان را افزایش می دهد.
  • حالت خواب: حالت خواب سرعت کمپرسور را کاهش می دهد و دمای مورد نظر را با حداقل نویز و مصرف برق حفظ می کند. این ویژگی با به حداقل رساندن نوسانات دما و عملکرد بی سر و صدا در طول شب، یک محیط خواب راحت را تضمین می کند.

 

 طراحی بسیار ایمن اسپیلت تی سی ال ایستاده 32000

ایمنی افزایش یافته، جداسازی اجزای الکتریکی و مایعات گازی در طراحی کولر گازی به طور قابل توجهی ایمنی را افزایش می دهد و خطر مشکلات الکتریکی را کاهش می دهد. این طراحی متفکرانه تضمین می کند که دستگاه در همه شرایط ایمن و قابل اعتماد کار می کند.

 ویژگی های کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000

در این بخش به بررسی ویژگی های کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000 می پردازیم. این ویژگی ها باعث شده اند که کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، به یک گزینه مقرون به صرفه و عالی تبدیل شود. ویژگی های کولرگازی تی سی ال ایستاده 32000 عبارتند از:

  • نمایشگر مخفی: یک عنصر شیک، نمایشگر مخفی به جذابیت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000 می افزاید.
  • تایمر 24 ساعته: به کاربران این امکان را می دهد تا اسپلیت تی سی ال ایستاده 32000 را برای روشن یا خاموش شدن خودکار برنامه ریزی کنند، این کار باعث راحتی بیشتر و افزایش بهره وری انرژی می شود.
  • راه اندازی مجدد خودکار: در صورت قطع برق، دستگاه به طور خودکار با تنظیمات قبلی مجددا راه اندازی می شود و کارکرد مداوم بدون نیاز به دخالت دستی را تضمین می کند.
  • رطوبت گیر مستقل: این عملکرد به کولر تی سی ال ایستاده 32000، اجازه می دهد تا رطوبت اضافی هوا را بدون خنک کردن حذف کند و راحتی در شرایط مرطوب را فراهم کند.

 

استعلام قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000 در دماجت

قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000، تحت تأثیر طیف وسیعی از پارامتر ها است ،از جمله برند قطعات مورد استفاده، کیفیت ساخت و ویژگی های مختلف، در نحوه ی عملکرد است. دماجت متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی است و اطمینان حاصل می کند که مشتریان محصولات قابل اعتماد را بدون متحمل شدن هزینه های اضافی در طولانی مدت ،غیر ضروری دریافت می کنند.

خرید کولر  گازی تی سی ال ایستاده 32000 از دماجت

هنگام خرید کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000 ، مهم است که نه تنها هزینه اولیه، بلکه ارزش بلند مدت ارائه شده توسط قطعات با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد را نیز در نظر بگیرید. دماجت تضمین می کند که مشتریان می توانند روی کولر گازی ایستاده 32000 تی سی ال، سرمایه گذاری کنند که هم بادوام و هم کارآمد است و هم از هزینه های احتمالی آتی ناشی از استفاده از محصولات ضعیف جلوگیری می کنند. دماجت با ارائه دسترسی مستقیم به تولید کنندگان برتر و حفظ استانداردهای کنترل کیفیت دقیق، به مشتریان این امکان را می دهد که با اطمینان کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000 خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

تی سی ال

ظرفیت(BTU/hr)

32000

کمپرسور

آکسیال

نوع قرار گیری کولر

ایستاده

عملکرد

سرمایش

کیت اینورتر

دارد / ندارد

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی تی سی ال ایستاده 32000|خرید | مشخصات فنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!