قیمت کولر گازی سامسونگ 12000|خرید اسپلیت 12000 سامسونگ

  • نوع کمپرسور: روتاری
  • کیت اینورتر: دارد/ ندارد
  • ولتاژ: 220 ولت
  • ظرفیت: 12000
  • فیلتر: دارد
  • عملکرد: سرمایش و گرمایش
  • تعداد کمپرسور: 1 عدد

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

20.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی 12000 سامسونگ

اگر به دنبال یک کولر گازی با فناوری پیشرفته هستید، خرید کولر گازی سامسونگ می تواند بهترین گزینه برای استفاده ی شما باشد. قیمت کولر گازی سامسونگ 12000 در دماجت، 22 میلیون و 400 هزار تومان می باشد. کولر گازی سامسونگ 12000 با فناوری های نو آورانه طراحی شده اند. این ویژگی باعث می شود که کولر گازی 12000 سامسونگ، برای کسانی که به دنبال خنک کننده ای موثر هستند، مناسب باشد.

دماجت به این باور دارد که خرید کولر گازی، نیاز به تجربه و دانش کافی دارد. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید خود، با متخصصان دماجت تماس گرفته تا راهنمایی لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی 12000 سامسونگ

اگر به دنبال خرید کولر گازی سامسونگ 12000 برای منزل یا محل کار خود هستید، دماجت، نمایندگی تخصصی کولر گازی  در ایران، مجموعه ای از انواع کولر گازی سامسونگ 12000 باکیفیت را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. توجه به این نکته الزامی که قیمت نهایی کولر گازی سامسونگ 12000 ، به عوامل زیادی وابسته می باشد. در اینجا پس از بررسی مشخصات فنی و ویژگی های کولر گازی سامسونگ 12000، می توانید درک مناسبی از قیمت کولر گازی سامسونگ 12000 داشته باشید.

خنک کنندگی سریع

از ویژگی های برجسته کولر گازی 12000 سامسونگ “حالت خنک کننده سریع” است که تضمین می کند فضای  مورد نظر شما در سریع ترین زمان ممکن، خنک می کند. این حالت به ویژه در طول ماه های سوزان تابستان که درجه حرارت بالا می رود و نیاز به خنک کنندگی سریع است، مفید است.

فیلتر کولر گازی

تمیز بودن هوای کولر گازی سامسونگ 12000 ویژگی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این به این دلیل است که در دنیای امروزی، همه ی افراد خانواده مدت بیشتری را در خانه سپری میکنند. و خرید فیلتر کولر گازی، جزو دقدقه های امروزی همه شده است. فیلتر پیشرفته  کولر گازی سامسونگ 12000 برای جذب و حذف گرد و غبار، آلرژن ها و سایر ذرات میکروسکوپی که می توانند بر کیفیت هوا تأثیر منفی بگذارند، طراحی شده است.

حالت خواب

حالت خواب، یکی دیگر از جنبه های حیاتی زندگی روزمره است . “حالت خواب ” برای ایجاد محیط خواب ایده آل با کنترل دقیق درجه حرارت و رطوبت در طول شب طراحی شده است. بسیاری از افراد در طول تابستان ، هنگام خواب آرامش کافی را ندارند و گرمای تابستان تا حد خیلی زیادی آزار دهنده است. کولر گازی سامسونگ 12000 با تنظیم دمای اتاق، مشکل خواب راحت را برای شما و فرزندانتان را حل می کند.

تمیز کردن خودکار کولر گازی 12000

یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر کولر گازی 12000 سامسونگ، عملکرد «تمیز کردن خودکار» است که تضمین می کند دستگاه حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود از نظر بهداشت، تمیز می ماند. یکی از مشکلات رایج کولر گازی های دیگر، تجمع گرد و غبار و رطوبت در داخل دستگاه می باشد به ویژه در مبدل حرارتی  که می تواند به مرور زمان منجر به رشد باکتری ها و کپک ها شود. همین امر موجب شده است که بسیاری از مصرف کننده گان، به دنبال خرید فیلتر کولر گازی باشند.

کیت اینورتر کولر گازی سامسونگ 12000

کولر سامسونگ 12000، با در نظر گرفتن نیاز کاربر طراحی شده‌ و تجربه‌ای بی‌نظیر را  ارائه می‌دهند. یکی از آپشن های کولر سامسونگ 12000 فناوری اینورتر است. فناوری اینوتر ، نه تنها فضا را خنک نموده بلکه در کنار تصفیه کردن هوا، تمیزی خود را حفظ می کند. این ویژگی ها با هم کار می کنند تا یک راه حل خنک کننده جامع ارائه دهند که فراتر از کاهش صرف دما است. دلیل این ویژگی منحصر به فرد، به دلیل وجود فیلتری است که در آن تعبیه شده است.

استعلام قیمت کولر گازی سامسونگ در مرجع تخصصی دماجت

برای مشاهده بیشتر محصولات سامسونگ و مشاهده ی لیست قیمت کولر گازی سامسونگ، می توانید از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید:

راهنمای خرید از مرجع دماجت

قیمت کولر گازی 12000 سامسونگ می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله نوسانات نرخ ارز باشد که ارائه هزینه قطعی از قبل را دشوار می کند. اگر به یک قیمت دقیق برای کولر گازی 12000 سامسونگ هستید توصیه می کنیم با کارشناسان ما در دماجت تماس بگیرید. تیم ما برای ارائه مشاوره رایگان به شما کمک می کند تا مناسب ترین کولر گازی 12000 سامسونگ را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید.

 گارانتی و خدمات پس از فروش دماجت

خرید کولر گازی 12000 سامسونگ، با توجه به مزایای بی شماری که دارد می تواند یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه و کارآمد باشد. برای  استعلام قیمت کولر گازی 12000 سامسونگ، می توانید با دماجت تماس بگیرید. کارشناسان ما برای کمک به شما در انتخاب مدلی عالی که با نیازهای شما همخوانی دارد در دسترس هستند.اگر در مورد خرید کولر گازی 12000 سامسونگ سوال یا ابهامی دارید، با ما تماس بگیرید یا درخواست مشاوره رایگان بدهید. کارشناسان ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت تا راهنمایی لازم را ارائه کنند.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

سامسونگ

ظرفیت

18000

نوع محل قرار گیری کولر

دیواری

کمپرسور

روتاری

کیت اینورتر

دارد / ندارد

نوع برق مصرفی

تک فاز

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی سامسونگ 12000|خرید اسپلیت 12000 سامسونگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!