قیمت کولر گازی مدیا 60000 ایستاده| خرید کولر 60000 مدیا

  • نوع:ایستاده
  • عملکرد :سرد و گرم
  • گاز R410a
  • رادیاتور مسی دو لایه
  • کمپرسور: آکسیال
  • کیت اینورتر: دارد/ ندارد
  • ظرفیت(BTU/hr):60000
  • پرتاب باد ۴ طرف

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

80.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

اگر به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه جخت تامین سرما و خنکی منزل خود و یا محل کار خود هستید، کولر گازی 60000 ایستاده مدیا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کولر گازی اینورتر 60000 ایستاده Media یک مدل محبوب است که به دلیل ویژگی های پیشرفته، بهره وری انرژی و عملکرد همه کاره شناخته شده است. قیمت کولر گازی مدیا در مرجع تخصصی دماجت 60 میلیون تومان می باشد. مجهز به فناوری اینورتر است که سرعت موتور را برای حفظ دمای تنظیم شده بدون روشن/خاموش مکرر بهینه می کند و منجر به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق می شود. این مدل با کلاس انرژی A، کاهش قبض برق و کاهش اثرات زیست محیطی را تضمین می کند. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت کولر گازی مدیا 60000 ایستاده می پردازیم. با ما همراه باشید.

مرجع دماجت، بر این باور است که خرید کولر گازی 60000 ایستاده مدیا، نیاز به دانش و تجربه ی کافی در زمینه کولر گازی دارد. تشخیص ظرفیت مناسب کولر، و قابلیت های آن ممکن است برای یک فرد مبتدی دشوار باشد. بنابراین پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید اسپلیت مدیا 60000 ایستاده به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی مدیا 60000 ایستاده

این کولر گازی دارای ظرفیت سرمایش و گرمایش 60000 ایستاده BTU است که قابلیت هوادهی برای فضاهای 60 تا 90 متر مربع را دارد. این باعث می شود که آن را برای اتاق های متوسط ​​تا بزرگ، از جمله مغازه ها، دفاتر، و مناطق نشیمن بزرگ مناسب کند. کمپرسور چرخشی T3 دوام و کارایی آن را به ویژه در آب و هوای گرم و گرمسیری افزایش می دهد و عملکرد قابل اعتماد را حتی در دماهای شدید تضمین می کند.

نویز اسپلیت 60000 ایستاده مدیا

این سیستم تهویه مطبوع با تنها 39 دسی بل، بی سر و صدا کار می کند، برای اتاق خواب و سایر محیط های آرام ایده آل است و این اطمینان را می دهد که حتی در زمان استراحت نیز مزاحم شما نخواهد شد. دارای طراحی شیک و مدرن است که مکمل هر فضای داخلی است.

عملکرد سرمایش و گرمایش کولر گازی مدیا

کولر گازی مدیا 60000 ایستاده، سرمایش و گرمایش را ارائه می دهد که باعث می شود در تمام طول سال قابل استفاده باشد. حالت‌های اضافی مانند حالت فن، حالت خودکار و حالت رطوبت‌زدایی، راحتی را بر اساس نیازهای خاص فراهم می‌کند. ویژگی جریان هوا 4 طرفه توزیع یکنواخت هوا را در سراسر اتاق تضمین می کند و دمای ثابت را در کل فضا حفظ می کند. پرتاب هوای قدرتمند آن به طور موثر فضا را به سرعت خنک یا گرم می کند.

متریال کولر مدیا استار 60000 ایستاده

کولر گازی مدیا استار 60000 ایستاده، از مواد درجه یک در ساخت تهویه مطبوع خود استفاده می کند که عملکرد طولانی مدت و مقاومت در برابر سایش و پارگی را تضمین می کند. کمپرسور T3 و سایر اجزای آن برای مقاومت در برابر خوردگی طراحی شده اند و این مدل را برای آب و هواهای مختلف، از جمله آنهایی که رطوبت یا شوری بالا دارند، مناسب می کند.

 

گاز مبرد R410a کولر گازی مدیا استار 60000 ایستاده

کولر گازی از مبرد R410a استفاده می کند که سازگار با محیط زیست است و به رتبه بازده انرژی بالا کمک می کند. کولر گازی اینورتر 60000 ایستاده Media Star یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک راه حل تهویه مطبوع مطمئن، کارآمد و همه کاره هستند. ارزش زیادی برای فضاهای متوسط ​​تا بزرگ ارائه می دهد و راحتی را در طول سال تضمین می کند و در عین حال مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

استعلام قیمت کولر گازی مدیا 60000 ایستاده از مرجع تخصصی دماجت

خرید کولر گازی مدیا 60000 ایستاده ، با توجه به مزایای مختلف آن، می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. برای دریافت قیمت کولر مدیا 60000 ایستاده می توانید با مجموعه دماجت تماس بگیرید. متخصصان ما، می توانند به شما در خرید کولر گازی برای فضای مورد نظرتان کمک کنند. اگر احساس می کنید در خرید کولر گازی مدیا 60000 ایستاده، ابهامی دارید می توانید با استفاده از گزینه تماس با کارشناسان ما، سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کنند. ما در اینجا جمع شده ایم که با ارائه خدمات پس از فروش و تحویل گارانتی معتبر شرکتی رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

مدیا

ظرفیت(BTU/hr)

60000

کمپرسور

آکسیال

عملکرد

سرمایش / گرمایش

کیت اینورتر

دارد / ندارد

نوع قرار گیری کولر

ایستاده

نوع برق مصرفی

سه فاز

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی مدیا 60000 ایستاده| خرید کولر 60000 مدیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!