قیمت کولر گازی کنوود 12000|خرید اسپلیت کنوود 12000

  • نوع:اسپلیت
  • ظرفیت:12000
  • کمپرسور:روتاری
  • رتبه انرژی:A
  • نوع عملکرد:سرمایش
  • گاز خنک کننده:R22
  • فیلتر:ضد باکتری, گرد وغبار
  • دفترچه راهنما:دارد

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

27.950.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی کنوود 12000

اگر به دنبال یک سیستم گرمایشی و سرمایشی منحصر به فرد هستید، کولر گازی کنوود 12000 بهترین گزینه میتواند برای شما باشد.قیمت کولرگازی کنوود در مرجع تخصصی دماجت، 27 میلیون تومان می باشد. اسپلیت کنوود 12000، هم گرمایش و هم سرمایش را فراهم می کند و برای استفاده در تمام طول سال مناسب است. کولر گازی کنوود 12000، مجهز به موتور چرخشی T1 GMC است و دارای بهره گرید انرژی A است، به این معنی که در کنار مصرف کم انرژی، عملکرد خوبی را به همراه دارد. کولر گازی کنوود 12000، برای مدیریت فضاهای بزرگ تا 130 متر مربع با ظرفیت خنک کننده بین 20000 تا 12000 BTU طراحی شده است. ما در اینجا به بررسی ویژگی ها و عوامل موثر بر خرید کولر گازی کنوود، پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

مرجع تخصصی دماجت بر این باور است که خرید کولر گازی کنوود 12000، تنها با خواندن یک مقاله امکان پذیر نیست. پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید کولر گازی کنوود 12000 با یک متخصص مجرب مشورت کنید. می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما، مشاوره رایگان دریافت کنید. تا اطلاعات کافی راجب کولر گازی کنوود 12000 را کسب کنید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی کنوود 12000

کولرگازی کنوود 12000، همراه با یک کنترل از راه دور وجود دارد که به عنوان رابط اصلی برای تنظیم تمام آپشن ها عمل می کند. می‌توانید با استفاده از کنترل حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی را تغییر دهید. سرعت را کنترل کنید و کولر گازی را روی برنامه‌های خاصی مانند حالت خواب برای راحتی شبانه یا حالت توربو برای سرمایش یا گرمایش سریع تنظیم کنید. کنترل از راه دور همچنین دارای یک صفحه نمایش است که به شما امکان می دهد تنظیمات فعلی هر تغییری که ایجاد می کنید را مشاهده کنید.

سطح نویز

کولر گازی کنوود 12000 دارای حداکثر صدای خروجی 58 (دسیبل) است که نسبتاً بی صدا است و منجر به تولید آلودگی صوتی نمی شود. اسپلیت کنوود 12000 با برق تک فاز کار می کند و با اکثر سیستم های برق مسکونی سازگار است. برای دوام و عملکرد بهتر، اسپلیت کنوود 12000، با لوله های مسی عرضه می شود که انتقال حرارت را در مقایسه با لوله های آلومینیومی بهبود می بخشد. علاوه بر این، دارای دو فیلتر قابل شستشو برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به هوا است که به حفظ محیط داخلی تمیز کمک می کند. این دستگاه همچنین دارای ویژگی خود تمیز شوندگی است که به طور خودکار اجزای داخلی را تمیز می کند تا در طول زمان کارآمد بماند. جهت خرید فیلتر کولر گازی، می توانید از طریق لینک اقدام کنید.

تشخیص نشت گاز

اسپلیت کنوود 12000 از فناوری های پیشرفته برای بهبود عملکرد خود استفاده می کند. که شامل تشخیص نشت گاز است که در صورت نشت مبرد، به شما هشدار می دهد. کولر گازی کنوود ، با راندمان بالا به گونه ای طراحی شده است که قابل اعتماد و ماندگار باشد. این ویژگی سلامت شما و اعضای خانواده بخصوص کودکان را تضمین می کند.

 

 ویژگی ها و مزایای استفاده از اسپلیت کنوود 12000

در اینجا ویژگی ها و مزایای خرید اسپلیت آورده شده است. مشخصات کلیدی کولر گازی 12000 کنوود عبارتند از:

  • کارایی: کولر گازی 12000 kenwood، با عملکرد دوگانه ای که برای گرمایش و سرمایش ارائه می دهد آن را به گزینه ای همه کاره برای کنترل آب و هوا در تمام طول سال تبدیل می کند.
  • کمپرسور: کولرگازی 12000 kenwood ، با استفاده از موتور چرخشی T1 GMC بسیار کارآمد می کند که عملکرد که بهره وری انرژی را تضمین می کند. جهت خرید کمپرسور کولر گازی می توانید از طریق لینک اقدام کنید.
  • درجه انرژی: رتبه A برای بهره وری انرژی
  • ظرفیت: کولر گازی کنوود 12000 برای محیط های تا 130 متر مربع مناسب می باشد. ظرفیت خنک کنندگی آن بین 20000 تا 12000 BTU است که می تواند به طور موثر فضاهای بزرگ را مدیریت کند.
  • محدوده دما : کولر گازی کنوود 12000، می تواند بین 16 تا 32 درجه سانتیگراد به خوبی کار کند. که انعطاف پذیری را برای ترجیحات آب و هوایی مختلف فراهم می کند.
  • سطح نویز: واحد خارجی در حداکثر سطح نویز 58 (دسیبل) کار می کند که نسبت به ظرفیت آن می توان گفت که بی صدا است.
  • برق : از یک منبع برق تک فاز استفاده می کند که آن را با اکثر تاسیسات برق مسکونی و تجاری سازگار می کند.

راهنمای کنترل و رابط کاربری کولر گازی کنوود 12000

در اینجا راهنمای استفاده از کنترل کولرگازی کنوود 12000 را آورده ایم:

  • کنترل از راه دور: کنترل از راه دور همراه به عنوان مغز دستگاه عمل می کند و به کاربران اجازه می دهد تنظیماتی مانند دما، حالت (گرمایش/سرمایش/فن)، سرعت و موارد دیگر را تنظیم کنند. کنترل از راه دور دارای نمایشگری است که تنظیمات فعلی را نشان می دهد.
  • حالت خواب: به طور خودکار دما و سرعت جریان هوا را برای اطمینان از خواب راحت تنظیم می کند.
  • StrongMode: در صورت نیاز به سرعت محیط را خنک می کند.
  • حالت سلامت : درجه حرارت را به سطوح مطلوب برای بدن تنظیم می کند.
  • حالت توربو : سرمایش یا گرمایش سریع را برای راحتی فوری فراهم می کند.
  • حالت فن: کولر گازی کنوود قابلیت ایجاد هوای مطبوع را همراه با فن، دارد. جهت خرید فن کولر گازی می توانید از طریق لینک اقدام کنید.

استعلام قیمت کولر گازی کنوود از دماجت

از طریق لینک های ذیل می توانید، خرید کولر گازی کنوود را مشاهده کنید:

گارانتی و خدمات پس از فروش در دماجت

خرید کولر گازی کنوود 12000 ،یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک راه حل قدرتمند، قابل اعتماد و کم مصرف هستند. ویژگی های پیشرفته آن، از جمله حالت خواب، حالت سلامت، قابلیت خنک کنندگی قوی و فناوری خود تمیز شونده، آن را به گزینه ای کامل برای حفظ محیطی راحت در طول سال تبدیل کرده است. با گارانتی کامل و قطعات باکیفیت مانند خرید کمپرسور کولر گازی، به عنوان یک محصول قابل اعتماد در رده خود متمایز می شود. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. چنانچه سوالی راجب خرید کولرگازی کنوود 12000، داشته باشید کارشناسان ما به خوبی شما را راهنمایی می کنند.

 

راهنمای خرید اسپلیت کنوود 12000 از دماجت

شاید خرید یک محصول با قیمت کمتر، بسیار مورد توجه قرار بگیرد. اما این نکته را باید در نظر گرفت که یکبار هزینه ی کم منجر به هزینه های اضافی و پی در پی در طولانی مدت خواهد شد. خرید کولر گازی کنوود 12000 با طراحی منحصر به فرد و به کار گیری قطعات خارجی و با کیفیت، می تواند به شما این اطمینان را بدهد که در طولانی مدت نگران هزینه های اضافی، نباشید. صرفه جویی در انرژی، سهولت در نصب و نگهداری، همه این ها ویژگی هایی هستند که با در نظر گرفتن این ها متوجه ارزش واقعی آن می شوید.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

کنوود

ظرفیت(BTU/hr)

12000

نوع قرار گیری کولر

دیواری

نوع برق مصرفی

تک فاز

کمپرسور

روتاری

کیت اینورتر

دارد / ندارد

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی کنوود 12000|خرید اسپلیت کنوود 12000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!