قیمت کولر گازی گرین 24000|خرید اسپلیت 24000 گرین|مشخصات

  • نوع کولر:اسپلیت دیواری
  • نوع عملکرد:سرمایشی و گرمایشی
  • تعداد پنل:1
  • ظرفیت کولر (BTU/hr):24000
  • ظرفیت گرمایش (BTU/hr):24000
  • کیت اینورتر: دارد / ندارد

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

50.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی گرین 24000

اگر به دنبال خرید یک سیستم سرمایشی و گرمایشی هستید،کولر گازی Green 24000 یک مدل بسیار مورد توجه از برند گرین است که می تواند، گزینه مناسبی برای شما باشد. قیمت کولر گازی گرین 24000، در مرجع تخصصی دماجت 20 میلیون تومان می باشد که به دلیل کارایی، تطبیق پذیری و مقرون به صرفه بودن شهرت دارد. این کولر گازی در مدل های مختلف موجود است و به گونه ای طراحی شده است که عملکرد سرمایش و گرمایش را نیز ارائه می دهد و برای استفاده در طول سال مناسب می باشد. در ادامه مروری بر بررسی ویژگی ها و عوامل موثر بر قیمت اسپلیت 24000 گرین، کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

البته دماجت بر این باور است که خرید کولر گازی گرین، نیازمند به دانش و تجربه ی بالایی است. بنابراین اگر قصد خرید اسپلیت 24000 گرین را دارید، با کارشناسان با تماس گرفته تا اطلاعات کافی راجب مشخصات فنی و استعلام قیمت کولر گازی گرین 24000 را دریافت کنید.قی

 

 عوامل موثر بر قیمت کولر گازی گرین 24000

یکی از ویژگی هایی که بر روی قیمت کولر گازی گرین 24000 تاثیر دارد ، ارائه  هوادهی 24000  برای سرمایش و 30000 BTU/h برای گرمایش است که آن را برای فضاهای تا 65 متر مربع ایده آل می کند. این ظرفیت تضمین می کند که اسپلیت گرین 24000، می تواند اتاق های متوسط ​​تا بزرگ از جمله فضاهای نشیمن، مغازه ها و دفاتر را به طور موثر خنک یا گرم کند.

 

 انواع کمپرسور کولر گرین 24000

کولر گازی گرین، با توجه به مدل های مختلفی که دارد، از کمپرسور های مختلفی استفاده می کند جهت مشاهده قیمت و خرید کمپرسور کولر گازی، مطالب زیر را جمع آوری کرده ایم:

  • کمپرسور روتاری:  به دلیل کارایی و میزان صدای کم شناخته شده است. با مکانیزم جابجایی مثبت عمل می کند و عملکرد قابل اعتماد و ثابتی را ارائه می دهد.
  • کمپرسور اسکرول: این نوع کمپرسور که در برخی از مدل های پیشرفته یافت می شود، عملکرد عالی را به خصوص در کاربردهایی که به حجم زیادی هوای فشرده نیاز دارند، ارائه می دهد. با دو مارپیچ، یکی ثابت و دیگری چرخشی کار می کند که گاز را به طور موثر فشرده می کند.
  • کمپرسور گرمسیری (T3) : این کمپرسور برای آب و هوای بسیار گرم طراحی شده است، این کمپرسور می تواند دماهای بالا را تحمل کند و خنک کننده ثابتی را در محیط های چالش برانگیز ارائه دهد.

 

 مصرف انرژی و بهره وری کولر گرین 24000

کولر گازی گرین 24000 برای کار بر روی یک منبع برق تک فاز (220 ~ 240 ولت) طراحی شده است و معمولاً 12 آمپر مصرف می کند. دارای فناوری پیشرفته برای اطمینان از مصرف کم انرژی است که برای کاهش هزینه های برق در طول زمان بسیار مهم است.

 

 سطوح نویز کولر گازی گرین

یکی از ویژگی های بارز کولر گازی گرین 24000 عملکرد بی صدا آن است. سطح نویز بسته به مدل و نوع کمپرسور متفاوت است، اما به طور کلی به اندازه ای کم است که باعث اختلال در فعالیت های روزانه یا خواب نشود. هنگام خرید اسپلیت، حتما به سطح نویز و صدا توجه کافی را داشته باشید.

 تصفیه هوا کولر گازی گرین 24000

کولر گازی Green 24000 که به سه نوع فیلتر مجهز شده است، قابلیت عالی تصفیه هوا را ارائه می دهد. این فیلترها به حذف آلاینده‌ها و آلرژن‌ها از هوا کمک می‌کنند و کیفیت هوای داخل خانه را تمیزتر و سالم‌تر می‌کنند. جهت آشنایی با مزایا و اهمیت خرید فیلتر کولر گازی، می توانید به صفحه ی مربوطه رفته و تصمیم گیری نهایی خود را اعمال کنید.

 کنترل از راه دور کولر گرین 24000

کولر گازی گرین 24000، دارای یک کنترل از راه دور است که به کاربران امکان می دهد تنظیماتی مانند دما، جهت جریان هوا و حالت های عملکرد را به راحتی تنظیم کنند. دفترچه راهنمای کاربر همراه با دستورالعمل های دقیق در مورد استفاده از کولر، نکات ایمنی، دستورالعمل های تعمیر و نگهداری و عیب یابی ارائه می دهد. اگر اطلاعات کافی در زمینه ی خرید برد کولر گازی را ندارید، می توانید از طریق مطالب سایت، و دنبال کردن سر تیتر ها، پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

 استعلام قیمت کولر گازی گرین از دماجت

جهت خرید و مشاهده لیست قیمت کولر گازی گرین می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید:

گارانتی و خدمات پس از فروش دماجت

برای خرید کولر گازی گرین 24000، انتخاب یک مرجع معتبر و تخصصی خیلی اهمیت دارد. ما در اینجا جمع شده ایم که با ارائه قیمت های رقابتی و کم سود، رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.هنگام خرید کولر گازی Green 24000 ، توجه به اندازه فضا، آب و هوا و سازگاری مدل خاص با محیط شما ضروری است. مشاوره با کارشناسان می تواند به شما کمک کند که بهترین مدل را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

گرین

ظرفیت(BTU/hr)

24000

عملکرد

سرمایش / گرمایش

نوع قرار گیری کولر

دیواری

کمپرسور

روتاری

تعداد پنل

یک عدد

کیت اینورتر

دارد / ندارد

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی گرین 24000|خرید اسپلیت 24000 گرین|مشخصات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!