قیمت کولر گازی گری 18000| خرید اسپلیت 18000 گری| مشخصات

  • نوع: اسپلیت دیواری
  • نوع گاز:R410
  • اینورتر: دارد
  • کلاس آب و هوایی: T3
  • فیلتر تصفیه هوا :دارد
  • عملکرد: سرمایشی و گرمایشی
  • موتور : روتاری
  •  پرتاب باد: 15 تا 25 متر
  • کلاس مصرف انرژی : A++

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

10.300.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی گری  18000

قیمت کولر گازی گری  18000 ، در مرجع تخصصی دماجت 8 میلیون و 400 هزار تومان می باشد. اگر قصد خرید کولر گازی 18000، برای منزل یا محل کار خود را دارید، دماجت می تواند گزینه ای مناسب جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان، باشد.عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر قیمت کولر گازی 18000 گری تاثیر بگذارد. اسپلیت 18000 گری،به دلیل ترکیب فناوری های پیشرفته مانند فناوری اینورتر و عملکرد خنک کنندگی هوای منحصر به فرد، مورد تحسین قرار می گیرد و از برجسته شدن آن در بازار اطمینان می دهد. در ادامه قصد داریم به ویژگی ها و اطلاعات مفید جهت خرید اسپلیت 18000 گری بیشتر بپردازیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر قبل از خرید کولر گازی و اطلاع از قیمت اسپلیت گری 18000 می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 خنک کنندگی سریع کولر گازی 18000 گری

کولر  18هزار گری، دارای ظرفیت قوی است که به آن امکان می دهد اتاق های بزرگ را سریع و کارآمد خنک کند. این خاصیت به ویژه برای محیط‌های بزرگ خانه که خنک‌سازی سریع ضروری است، مفید می باشد و امکان کاهش سریع دمای اتاق را در عرض چند دقیقه فراهم می‌کند.

 طراحی و زیبایی اسپلیت 18000 گری

کولر گازی 18000 گری دارای طراحی شیک و مدرنی است که با رنگ سفید زیبای خود می تواند با هر فضایی تطبیق یابد و زیبایی خاصی را به ارمغان بیاورد. خرید کولر گازی دیواری (اسپلیت) ، از چرخش هوا همراه با حرکات چرخشی عمودی و افقی پشتیبانی می کند. این حرکات تضمین می کند که هوا به طور یکنواخت در سراسر اتاق گردش می کند و دمای ثابت را در تمام مناطق حفظ می کند. صفحه نمایش دیجیتال، جذابیت بصری دستگاه را افزایش می دهد و آن را نه تنها یک وسیله کاربردی بلکه یک عنصر تزئینی میتوان نامید.

 فیلتر هوای پیشرفته کولر 18000 گری

کولر گازی 18000 گری که مجهز به بوگیر ذغال فعال می باشد ، در فیلتراسیون هوا عالی است. این سیستم به طور موثر هوای داخل خانه را تصفیه می کند، آلاینده ها و بوها را از بین می برد و محیط زندگی سالم تری را تضمین می کند. جهت خرید فیلتر کولر گاری و اطلاع از ویژگی های فیلتر مناسب، می توانید به صفحه ی مربوطه مراجعه فرمایید.

 کنترل های از راه دور کولر گازی گری 18000

سیستم کولر گازی 18000 گری از طریق یک کنترل از راه دور LCD مدیریت می شود ،که عملکردهای مختلفی از جمله حالت خواب، حالت اکو، راه اندازی مجدد خودکار و تنظیمات روشن/خاموش زمان بندی شده را تسهیل می کند. حالت Eco به ویژه در مصرف انرژی کارآمد است و به کمپرسور و فن اجازه می‌دهد پس از رسیدن به دمای مورد نظر خاموش شوند و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و در عین حال راحتی را حفظ کنند. این ویژگی، بخاطر وجود برد الکتریکی که است که به صورت کاملا بهینه تعبیه شده است. جهت مشاهده و راهنمای خرید برد کولر گازی می توانید به صفحه ی مربوطه مراجعه فرمایید.

 

 

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی گری 18000 اینورتر

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر خرید کولر گازی گری اینورتر تاثیر بگذارد. در این بخش سعی کردیم با جمع آوری عوامل کلیدی و بررسی ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی 18000 گری پاسخ سوال های شما را مطرح کنیم.

فناوری نوآورانه

کولر گازی گری 18000، شامل فناوری پیشگام G10 است که مصرف انرژی در فضاهای مسکونی را بهینه می کند. ادغام فناوری اینورتر DC نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در بهره وری انرژی است. این فناوری می تواند مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش را تا 65 درصد کاهش دهد، با رعایت این نکات در اسپلیت گری 18000، هزینه های مربوط به پرداخت قبض کاهش می یابد.

کنترل نویز و کارایی

کولر گازی 18 هزار گری اینورتر،علی‌رغم قابلیت‌های خنک‌کننده قدرتمندش، با نویز کم کار می‌کند. این ویژگی تضمین می کند که عملکرد خود را بی سر و صدا ارائه می دهد و راحتی کاربر را بدون نویز آزار دهنده، افزایش می دهد.

دسترسی هوشمند و عیب یابی

قابلیت دسترسی هوشمند این مدل به کاربران این امکان را می دهد که سیستم کولر گازی 18000 گری اینورتر خود را از راه دور کنترل کنند، زمان روشن و خاموش شدن را تنظیم کنند و دمای هوای داخل خانه را از هر مکانی کنترل کنند. این راحتی با عیب یابی هوشمند افزایش می یابد، که راه حل های حل فوری مشکل را از طریق تشخیص هوشمند ارائه می دهد. این سیستم مستقیماً با مرکز خدمات ارتباط برقرار می‌کند و اطمینان می‌دهد که هر گونه مشکلی به‌موقع رسیدگی و حل می‌شود و زمان خرابی را به حداقل می‌رساند و رضایت کاربر را افزایش می‌دهد.

 استعلام قیمت کولر گازی گری ار مرجع تخصصی دماجت

جهت مشاهده و استعلام قیمت کولر گازی گری، می توانید از طریقلیک های زیر اقدام کنید:

 

راهنمای خرید کولر گازی گرین از دماجت

کولر گازی گری 18000 اینورتر  ترکیبی از طراحی مدرن، فناوری پیشرفته و ویژگی های کاربر محور را نشان می دهد. این یک راه حل جامع برای نیازهای خنک کننده شما ارائه می دهد که راحتی، بهره وری انرژی و قابلیت اطمینان را تضمین می کند. خواه در تابستان خنک می‌شوید یا در زمستان به یک راه‌حل گرمای سریع نیاز دارید، مدل آماده است تا محیط زندگی یا کار شما را به‌طور کارآمد و شیک بهبود بخشد

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

گری

ظرفیت(BTU/hr)

18000

نوع قرار گیری کولر

دیواری

نوع کمپرسور

روتاری

کیت اینورتر

دارد / ندارد

نوع برق مصرقی

تک فاز

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی گری 18000| خرید اسپلیت 18000 گری| مشخصات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!