قیمت کولر گازی جی پلاس 30000| خرید اسپلیت 30000 جی پلاس

  • ظرفیت: 30000
  •  کمپرسور :روتاری
  • عملکرد:سرمایش و گرمایش
  • کیت اینورتر: دارد / ندارد
  • مناسب براى مناطق معتدل
  • کلاس انرژی: A

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

35.550.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

اگر به دنبال راه حلی موثر، جهت خنک کردن محل کار خود و یا منزل خود هستید، خرید کولر گازی جی پلاس 30000 می تواند انتخابی عالی و بهینه ای باشد. قیمت کولر گازی جی پلاس 30000 در مرجع تخصصی دماجت 27 میلیون تومان است. عوامل مختلفی می تواند بر قیمت کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰ تأثیر بگذارند و تصمیم گیری شما را در مورد خرید دشوار می کنند. با وجود ویژگی های متعددی از جمله:نوع، ظرفیت، قیمت و مشخصات موجود ، انتخاب مناسب می تواند بسیار دشوار باشد.در این مقاله به تمام سوالات شما در مورد کولر گازی جی پلاس 30000 می پردازیم، از جمله جزئیات مشخصات فنی، برندهای کمپرسور، ظرفیت ها، هزینه ها و برندهای معتبر موجود در بازار.

با این حال، دماجت به این باور دارد که خرید کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰، به چیزی بیش از خواندن یک مقاله نیاز دارد.در واقع خرید کولر گازی جی پلاس 30000 نیاز به تجربه و تخصصی کافی در زمینه. تیم متخصص دماجت آماده است تا شما را در انتخاب مینی چیلر مناسب برای نیازتان راهنمایی کند.

برای ارتباط با دماجت می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید یا درخواست مشاوره رایگان بدهید. کارشناسان ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت تا راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

 

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی جی پلاس 30000

قیمت کولر گازی جی پلاس  30000، تحت تاثیر عوامل مختلفی است. در اینجا به ویژگی هایی که میتواند بر قیمت اسپلیت 30000 جی پلاس تاثیر بگذارد را بررسی کرده ایم:

  • کیفیت قطعات: کیفیت قطعات مانند کمپرسور، کندانسور و اواپراتور نقش مهمی در تعیین قیمت کولر گازی جی پلاس 30000 دارند. قطعات با کیفیت بالا و مارک معمولاً هزینه را افزایش می دهند اما عملکرد و دوام بهتری را ارائه می دهند.
  • ظرفیت خنک کننده: توانایی در خنک کردن موثر فضا بر قیمت کولر گازی 30000 جی پلاس تأثیر می گذارد. مدل‌هایی که با ظرفیت بالاتر ارائه داده می شوند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • بهره وری انرژی: کولر گازی جی پلاس 30000 اینورتر به دلیل فناوری پیشرفته مانند کیت اینورتر، گران تر می باشد اما می تواند هزینه های برق و آب را تا حد خیلی زیادی را کاهش دهد.

 

ویژگی کولر گازی جی پلاس 30000

مشخصات فنی کولر گازی جی پلاس 30000 بسته به نوع و مدل آن متفاوت است. برند ایرانی جی پلاس در حال حاضر طیف وسیعی از ظرفیت های کولر گازی را ارائه می دهد که هر کدام دارای ویژگی های فنی منحصر به فردی هستند. در حالی که برخی از ویژگی‌ها در تمام  ظرفیت های کولر گازی جی پلاس یکسان هستند، اما باز هم خصوصیاتی وجود دارد که می تواند بر قیمت کولر گازی جی پلاس 30000 تاثیر بگذارند.

کیت اینورتر کولر گازی جی پلاس 30000

با توجه به اینکه کولرهای جی پلاس از نوع اسپلیت می باشند، همه ی آنها مجهز به موتور اینورتر هستند. در بیشتر موارد، کولر گازی جی پلاس 30000 اینورتر، از یک کمپرسور چرخشی استفاده می کند که کارایی و عملکرد  خود را در مقایسه با برندهای دیگر افزایش می دهد.

 موتور کولر گازی جی پلاس 30000 اینورتر

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که هنگام خرید کولر گازی جی پلاس 30000 باید در نظر گرفت، نوع موتوری است که در آن استفاده می شود. عملکرد موتور به طور مستقیم بر راندمان و قدرت خنک کننده کولر تأثیر می گذارد.در کولر گازی جی پلاس 30000 مجهز به موتور اینورتر، موتور کولر گازی جی پلاس 30000، با سرعت بالا کار می کند تا دمای محیط به حد مطلوبی برسد. هنگامی که دما به اندازه کافی خنک شد، موتور به حالت غیر فعال باز می گردد و دمای فضای مورد نظر را در یک دمای ثابت حفظ می کند. این رویکرد هوشمندانه منجر به کاهش مصرف برق و کاهش هزینه انرژی می شود.

نوع کمپرسور کولر گازی جی پلاس 30000

کولر گازی جی پلاس 30000 از یک کمپرسور روتاری استفاده می کند که به دلیل فرسایش کمتر و راندمان بالا مورد علاقه خیلی از مصرف کنندگان است. بنابراین نوع کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی، هم یکی دیگر از مشخصات فنی حیاتی است که هنگام ارزیابی کولر گازی جی پلاس 30000 باید در نظر گرفته شود.

 ظرفیت اسپلیت جی پلاس 30000

ظرفیت اسپلیت جی پلاس 30000 یکی از پارامترهای کلیدی است که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. انتخاب ظرفیت مناسب بر اساس اندازه محیط مورد نظر شما برای عملکرد بهینه بسیار مهم است.

مشخصات فنی کولر گازی 30000 جی پلاس

از جمله موارد مهمی که باید هنگام خرید کولر گازی جی پلاس 30000 در نظر بگیرید.مشخصات فنی این محصول منحصر به فرد می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی اسپلیت جی پلاس 30000 پرداخته ایم:

فیلترهای هوا

اگر در یک شهر، با آب و هوای آلوده یا نزدیک به مناطق صنعتی زندگی می کنید، پاک بودن هوا یک نگرانی مهم است. کولر گازی جی پلاس 30000، مجهز به فیلترهای چند لایه است که هوا را تصفیه می کند، فیلتر های اسپلیت جی پلاس 30000 با تصفیه هوا و کاهش آلاینده ها،شرایط تنفسی را بهبود می بخشند. این ویژگی برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند بسیار مهم است. همچنین راه حلی مطمعن برای کودکان شما می تواند باشد.

حالت توربو

حالت توربو یک ویژگی برجسته در کولر گازی جی پلاس 30000 است. حالت توربو برای خنک کردن سریع اتاق تعبیه شده است و بلافاصله بعد از خنک کاری به حالت دور کند باز میگردد. این ویژگی باعث می شود که در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

حالت اکو

یکی از ویژگی هایی که در لیست مشخصات فنی کولر گازی gplus 30000 قرار دارد، حالت اکو می باشد. این حالت به صورت خودکار، پس از روشن شدن کولر گازی جی پلاس 30000 فعال می شود . این حالت جهت بهینه سازی مصرف انرژی برق بکار می رود. این ویژگی باعث می شود که کنار عملکرد عالی ، از بهره وری هزینه های برق هم بهره مند شوید.

حالت خواب در کولر گازی 30000 جی پلاس

حالت خواب در کولر گازی 30000 جی پلاس، برای تنظیم دمای اتاق بر اساس شرایط محیطی در طول شب قرار گرفته است. و از سرمایش یا گرمایش بیش از حد جلوگیری می کند. کولر گازی 30000 جی پلاس دما را به یک سطح از پیش تعیین شده کاهش می دهد و حتی ممکن است در صورت عدم نیاز خاموش شود، تا بتواند از اتلاف انرژی به خوبی جلوگیری کند.

 

حالت های سرمایش و گرمایش

و حالت سرمایش و گرمایش را ارائه می دهند. این عملکرد دوگانه بسیار کاربردی است، زیرا نیاز به تجهیزات گرمایش جداگانه در زمستان را از بین می برد. با این حال، برای ساختمان های بزرگ، گرمایش اضافی ممکن است در روزهای بسیار سرد مورد نیاز باشد.

 

کلام آخر

ما در دماجت متعهد هستیم که محصولات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی را به مشتریان خود ارائه دهیم. مهم است که بدانید استفاده از مارک های غیر اصلی با اجزای کیفیت پایین، می تواند منجر به هزینه های طولانی مدت قابل توجهی شود. در حالی که قیمت اولیه پایین تر ممکن است جذاب به نظر برسد، اما اغلب می تواند منجر به هزینه های بالاتر در طولانی مدت شود.

 

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

جی پلاس

ظرفیت(BTU/hr)

30000

کمپرسور

روتاری

کیت اینورتر

دارد / ندارد

عملکرد

سرمایش / گرمایش

نوع برق مصرفی

تک فاز

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی جی پلاس 30000| خرید اسپلیت 30000 جی پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!