قیمت کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000|خرید|مشخصات

  • مونتاژ: چین
  • نوع کولرگازی: ایستاده
  • سازنده: جنرال شکار
  • ظرفیت:36000
  • نوع گاز: R410A
  • رده مصرف انرژی:A
  • اینورتر: خیر

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

31.800.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000

اگر به دنبال یک راه حلی برای خنک کردن منزل و یا محل کار خود هستید، کولر گازی جنرال شکار  ایستاده قطعا گزینه ای مناسبی برای شما خواهد بود. قیمت کولر گازی جنرال شکار 36000 ، در نمایندگی تخصصی دماجت 31 میلیون و 800 هزار تومان است. عوامل متعددی مانند ظرفیت و مشخصات می توانند بر قیمت یک کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000 تأثیر بگذارند. با طیف گسترده ای از ویژگی های موجود، از جمله انواع ، ظرفیت ها، مارک ها، قیمت ها، تعیین بهترین انتخاب می تواند چالش برانگیز باشد.در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات شما در مورد خرید کولر گازی جنرال شکار 36000، با موضوعاتی مانند مشخصات فنی، برندهای کمپرسور، ظرفیت ها، هزینه ها، پاسخ دهیم.

 

با این حال، خرید کولر گازی جنرال شکار 36000 قابل اطمینان،  به چیزی بیشتر از خواندن یک مقاله نیاز دارد. در واقع خرید کولر جنرال شکار 36000  نیاز به دانش تخصصی و محاسبات دقیق دارد. تیم متخصص دماجت آماده کمک به شما در انتخاب مناسب کمک می کند.برای ارتباط با دماجت می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید و یا درخواست مشاوره رایگان بدهید. کارشناسان ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت تا راهنمایی کنند.

ویژگی های متمایز و طراحی کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000

کولر گازی جنرال شکار 36000، با طراحی لبخند ایستاده به راحتی قابل تشخیص هستند .نوار حلالی شکل کرومی روی پنل داخلی که جلوه زیبایی به همراه دارد. کولر گازی جنرال شکار = ایستاده 36000 در چین تولید می شود، البته برخی از مدل های تولید شده، محصول شرکت ژاپنی توشیبا هستند. که کیفیت و کارایی آنها را افزایش می دهد. توجه داشته باشید که همه مدل ها دارای عملکرد گرمایش نیستند، بنابراین بررسی مشخصات قابلیت گرمایش فصول سرد بسیار مهم است.

عملکرد و کارایی کولر گازی جنرال ایستاده 36000

یکی از ویژگی های بارز کولر گازی جنرال شکار 36000 موتور قوی آن است. که وزن موتور، وابسته به ظرفیت کولر بین 33 تا 38 کیلوگرم متغیر می باشد . کولر گازی جنرال شکار 36000 دارای یک پنل بصری جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی بزرگ هستند. که ظاهر کلی کولر گازی را بهبود می بخشد و آن را به یک نقطه جذاب در هر اتاق تبدیل می کند. بهره وری انرژی این کولرها نیز قابل توجه است، به طوری که اکثر مدل ها دارای برچسب انرژی A هستند که نشان دهنده هزینه کمتر برق در طول زمان است.

تنوع در ظرفیت کولر گازی جنرال شکار  ایستاده 36000

کولر گازی شکار جنرال  در ظرفیت های 9000 تا 36000 BTU موجود می باشد. مدل های کوچکتر 9000 BTU برای فضاهای جمع و جور مانند اتاق خواب ها ایده آل هستند. کولر گازی جنرال شکار 18000 برای فضاهای کمی بزرگتر از 50 تا 70 متر طراحی شده اند که به دلیل تطبیق پذیری بالای خود، جزو یکی از پرفروش ترین مدل های برند جنرال شکار هستند. برای محل کار و یا فضاهای بزرگتر، مدل‌ کولر گازی جنرال شکار 36000 می‌تواند انتخابی مناسب و بهینه ای باشد.

 قیمت کولر جنرال شکار 36000 ایستاده

وقتی نوبت به قیمت‌گذاری می‌شود، کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000 در کنار برند های کره ای از جمله کولر گازی ال جی، گزینه ی مقرون به صرفه تری خواهد بود.شما میتوانید با مراجعه به بخش لیست محصولات،به راحتی به لیست قیمت دسترسی پیدا کنید. دماجت به شما اطمینان می دهد که خرید به صرفه ای را خواهید داشت.

کیت اینورتر کولر گازی شکار ایستاده جنرال 36000

برای کسانی که قصد خرید کولر گازی شکار جنرال 36000 ایستاده دارند، مهم است که مزایای مدل های مجهز به فناوری اینورتر را در نظر بگیرند. اگرچه در ابتدا هزینه ی پرداخت گران‌تر خواهد شد، اما کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000 سرعت را برای بهینه‌سازی عملکرد موتور، تنظیم می‌کند و مصرف انرژی و صدا را در طول خنک کردن کاهش می‌دهد. این ویژگی نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه قبوض آب و برق می شود، بلکه با جلوگیری از روشن/خاموش مکرر کولر گازی جنرال شکار 36000، طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

انتخاب ظرفیت مناسب کولر گازی ایستاده 36000

یکی از جنبه های مهم خرید کولر گازی جنرال شکار  ایستاده 36000، تطبیق ظرفیت با اندازه فضایی است که میخواهید کولر گازی را در آنجا قرار دهید.یک کولر گازی کم توان برای خنک کردن یک فضای بزرگ، انتخاب درستی نخواهد بود و فشار بیش از حدی را به کمپرسور وارد می کند، در حالی که  کولر گازی جنرال شکار 36000 این اطمینان را به شما می دهد که فضای مورد نظر خود را به بهینه ترین شکل ممکن خنک کنید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی جنرال شکار  ایستاده 36000

قیمت کولر گازی جنرال  ایستاده 36000 تحت تاثیر عوامل مختلفی، از جمله برند و قطعاتی که در ساخت کولر جنرال شکار 36000 مورد استفاده قرار می گیرد. ما در دماجت تلاش می کنیم محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی ارائه دهیم. توجه به این نکته مهم است که انتخاب برندهای غیر اصل یا محصولات با کیفیت پایین می تواند هزینه های طولانی مدت قابل توجهی را به همراه داشته باشد. در حالی که قیمت پایین تر ممکن است جذاب به نظر برسد، اما می تواند منجر به هزینه های بالاتر در طولانی مدت شود.

انتخاب یک کولر گازی قابل اطمینان برای استفاده طولانی مدت، با حداقل نیاز به سرویس و نگهداری، یکی از مزایای کلیدی دماجت است. ما اطمینان می دهیم که می توانید تجهیزات خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید، زیرا می دانید که محصولی با کیفیت بالا با قیمت منصفانه دریافت می کنید. ما با بررسی و کنترل دقیق کیفیت برندهای مختلف، شما را قادر می سازیم تا بدون واسطه و با آرامش کامل، تجهیزات تهویه مطبوع خود را مستقیماً از تولیدکنندگان برتر خریداری کنید.

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

جنرال شکار

ظرفیت(BTU/hr)

36000

کمپرسور

روتاری

نوع قرار گیری کولر

ایستاده

نوع برق مصرفی

تک فاز

کیت اینورتر

ندارد

عملکرد

سرمایش / گرمایش

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی جنرال شکار ایستاده 36000|خرید|مشخصات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!