قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده| خرید| مشخصات فنی

  • نوع: ایستاده
  • عملکرد: سرمایش/ گرمایش
  • ظرفیت: 36000
  • نوع مبرد: R410a
  • جنس لوله : مس
  • کیت اینورتر : دارد / ندارد
  • سایز لوله: 20m،10m

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

43.800.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

اگر به دنبال یک سیستم جهت خنک کردن منزل و یا فضای مورد نظر خود هستید، کولر گازی 36000 ایستاده ایوولی به عنوان یک راه حل قدرتمند سرمایش و گرمایش ، می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده در مرجع تخصصی دماجت 43 میلیون و 800 هزار تومان می باشد. در ادامه به بررسی دقیق تر و عوامل موثر بر قیمت اسپلیت ایوولی 36000 ایستاده می پردازیم. اگر قصد خرید اسپلیت 36000 ایستاده ایوولی را دارید، حتما به نکاتی که ذکر خواهد شد توجه کنید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

مرجع دماجت، بر این باور است که خرید کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده، نیاز به دانش و تجربه ی کافی در زمینه ی سیستم های تهویه مطبوع دارد. هر چند که ما سعی کردیم این مقاله جامع و کاربردی باشد اما در زمینه ی خرید محصولی مثل کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده کافی نیست. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید اسپلیت ایوولی 36000 ایستاده با متخصصین ما تماس گرفته و درخواست مشاوره رایگان کنید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده

زمانی که صحبت از کولر گازی  Evoli36000 ایستاده به میان می آید، باید توجه داشت  اسپلیت 36000 ایستاده ایوولی دارای یک موتور بزرگ و دو موتور کوچک است. این ویژگی باعث می شود که قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده از سایر محصولات دیگر، مثل جنرال گلد و جنرال مکس متمایز شود.

کمپرسور

یکی از اجزای مهم عملکرد کولر گازی 36000 ایستاده Evoli کمپرسور مورد استفاده در آن است. Evoli از کمپرسورهای GMCC و Toshiba استفاده می کند که به دلیل کیفیت ساخت و دوامی کع دارد، به عنوان یکی از بهترین ها در صنعت کولر گازی و تهویه مطبوع شناخته می شوند. کمپرسورهای توشیبا به ویژه به دلیل مصرف انرژی کم، راندمان بالا و قابلیت سرمایش و گرمایش عالی شناخته شده اند. کمپرسور به کار رفته، بر قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده موثر خواهد بود.

سیستم اکومولاتور و کیت اینورتر

یکی از ویژگی های قابل توجه کولرگازی 36000 ایستاده Evoli سیستم اکومولاتور آن است. این سیستم نقش حیاتی در حفاظت از بخش کندانسور کمپرسور دارد. اکومولاتور وظیفه متراکم کردن گاز مبرد را بر عهده دارد و آکومولاتور اطمینان حاصل می کند که فقط گاز وارد کمپرسور می شود و از ایجاد مبرد مایع که می تواند به کمپرسور آسیب برساند، جلوگیری می کند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر و قابلیت اطمینان کولر گازی به ویژه در شرایط کاری سخت می شود.

ظرفیت کولر گازی ایوولی سی هزار

هنگام خرید کولر ایوولی 36000 ایستاده، باید توجه کنید که ظرفیت این کولر مناسب فضای مورد نظر شما باشد. استفاده از کولر گازی 36000 ایستاده BTU Evoli در فضای کوچکتر مناسب نیستند. به عنوان مثال، اگر خروجی کولر گازی برای اندازه اتاق بیش از حد قوی باشد، سنسور ممکن است به اشتباه درک کند که دمای مورد نظر سریعتر از آنچه که در واقع رسیده است، رسیده . این می تواند باعث شود کمپرسور به طور مکرر روشن و خاموش شود، که منجر به افزایش سایش و پارگی دستگاه و به طور بالقوه کوتاه شدن طول عمر آن می شود.

فیلتر کولر گازی evvoli 36000 ایستاده

واحد داخلی کولر گازی Evoli 36000 ایستاده مجهز به فیلترهای قابل شستشو می باشد. این فیلترها برای محافظت مداوم از کیفیت هوای داخلی با جذب بو، کثیفی و دود طراحی شده اند. نگهداری منظم این فیلترها برای عملکرد مطلوب بسیار مهم است. آنها باید به طور دوره ای بازرسی شوند و با آب شسته شوند تا اطمینان حاصل شود که در فیلتر کردن آلاینده های هوا موثرند.

قابلیت سرمایش و گرمایش در کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده

کولر گازی Evoli 36000 ایستاده دارای قابلیت گرمایش است که باعث می شود در ماه های سرد سال، مفید واقع شود. عملکرد گرمایش با خاموش کردن شیر چهار طرفه و معکوس کردن جهت جریان مبرد عمل می کند که به نوبه خود محیط داخلی را گرم می کند. این سیستم حتی در دماهای پایین تا منفی هفت درجه سانتیگراد نیز موثر است و آن را به گزینه ای همه کاره برای کنترل آب و هوا در تمام طول سال تبدیل می کند.

نحوه عملکرد کولر گازی 36000 ایستاده ایوولی

اجرای کابل برق کولر گازی 36000 ایستاده Evoli نیازمند بررسی دقیق است، به خصوص به دلیل نیاز به برق دستگاه. این دستگاه از طریق واحد خارجی خود تغذیه می شود و جریان آمپری آن بین 10 تا 13 آمپر است. این می تواند به طور لحظه ای در حین راه اندازی به اوج خود برسد، و نیاز به استفاده از فیوز آهسته دمنده برای کنترل موج اولیه است. اگر کابل منبع تغذیه بیشتر از 20 متر باشد، توصیه می شود از کابل 3×4 استفاده کنید. برای مسافت های کوتاه تر، یک کابل 2x3x5 کافی است. استفاده از کابل کم اندازه می تواند منجر به افت ولتاژ شود که ممکن است رله های محافظ را فعال کند و به طور بالقوه عملکرد کولر گازی را مختل کند. در مناطقی که شبکه برق محلی دچار افت ولتاژ مکرر می شود، نصب ترانسفورماتورهای تقویت کننده ولتاژ یا تثبیت کننده ها توصیه می شود تا اطمینان حاصل شود که کولر گازی ولتاژ ثابت 220 ولت دریافت می کند و از مشکلات عملکردی جلوگیری می کند و طول عمر واحد را حفظ می کند.

استعلام قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده از دماجت

کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده یک راه حل خنک کننده و گرمایش قوی و قدرتمند است که برای فضاهای مسکونی بزرگ طراحی شده است. ویژگی های پیشرفته آن، از جمله کمپرسور با ظرفیت بالا، سیستم انباشت کننده و عملکرد گرمایش کارآمد، آن را به یک انتخاب قابل اعتماد تبدیل کرده است. شما می توانید برای خرید کولر گازی 36000 ایستاده اینورتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. همه ی ما در دماجت جمع شدیم تا با ارائه خدمات منحصر به فرد ، گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش، بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

ایوولی

ظرفیت(BTU/hr)

36000

کیت اینورتر

دارد / ندارد

نوع محل قرار گیری کولر

ایستاده

عملکرد

سرمایش / گرمایش

نوع برق مصرفی

سه فاز

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده| خرید| مشخصات فنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!