قیمت کولر گازی ال جی ایستاده 50000| خرید| مشخصات

  • نوع:ایستاده
  • ظرفیت دستگاه : 50000
  •  کمپرسور: آکسیال
  • عملکرد: سرمایش و گرمایش
  • کیت اینورتر: اینورتر
  • مناسب براى مناطق معتدل
  • گرید انرژی: A

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

80.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی ال جی ایستاده 50000

اگر به دنبال یک سیستم سرمایشی و گرمایشی عالی هستید، کولر گازی ال جی ایستاده 50000 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. قیمت کولر گازی ال جی ایستاده 50000 در مرجع تخصصی دماجت، 21 میلیون تومان می باشد. خرید کولر گازی ال جی به دلیل عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش شناخته شده است و بسیار پر طرفدار می باشد. این تطبیق پذیری آن را برای استفاده در تمام طول سال مناسب می کند و هم راحتی را فراهم می کند. اگر مایل به خرید کولر گازی، هستید یا می‌خواهید از قیمت فعلی آن مطلع شوید، بهتر است با کارشناسانی مانند دماجت تماس بگیرید تا آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی ایستاده 50000

از نظر مشخصات فنی، کولر گازی ال جی ایستاده 50000 گلدیران، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مناسب است. حداکثر طول لوله برای این واحد 20 متر با قطر لوله مایع 1.4 اینچ و قطر لوله برگشت 5.8 اینچ می باشد. این ابعاد در هنگام نصب برای اطمینان از عملکرد مطلوب مهم است. بهره وری انرژی این مدل با بازده حالت خنک کننده 3.21 W/W و ضریب عملکرد گرمایش 3.41 W/W چشمگیر است. این نشان می‌دهد که دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که کنترل دمای مؤثری را ارائه دهد و در عین حال مصرف انرژی را کنترل کند. تمام این ویژگی ها، در کنار هم موجب می شوند که قیمت کولر گازی ال جی، متفاوت تر از سایر برند های دیگر باشد.

ظرفیت کولر گازی

کولر گازی ال جی ایستاده 50000 دوال اینورتر،  9.2 آمپر است که آن را به نسبت اندازه خود گزینه ای نسبتاً کم مصرف تبدیل می کند. به ویژه در مناطقی با رطوبت بالا یا هوای شور مفید است، جایی که خوردگی می تواند یک مسئله رایج باشد. این واحد در فرکانس 50 هرتز کار می کند و به ولتاژ منبع 220-240 ولت نیاز دارد که برای اکثر تنظیمات مسکونی استاندارد است. این دستگاه از گاز مبرد R410a استفاده می کند که به دلیل کارایی و اثرات زیست محیطی کمتر در مقایسه با مبردهای قدیمی شناخته شده است، همچنین همراه برق تک فاز کار می کند و با اکثر سیستم های الکتریکی خانگی سازگار است.

وزن

با در نظر گرفتن ابعاد و وزن کولر گازیLG  ایستاده 50000، ابعاد واحد خارجی 770 × 545 × 288 میلی متر (عمق × ارتفاع × عرض) است.این ابعاد، دستگاه را برای انواع نصب، مناسب می کند. وزن واحد خارجی 46 کیلوگرم و وزن پنل داخلی 15 کیلوگرم است. پنل داخلی با ظاهری جذاب طراحی شده و این ظاهر جذاب و مدرن، نظر خیلی ها را به خود جلب میکند. چنانچه اطلاعات کافی راجب خرید پنل کولر گازی و اهمیت آن ندارید، می توانید با خواندن و دنبال کردن سر تیتر های محتوای مربوط به پنل کولر گازی، پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

سرمایش و گرمایش

ظرفیت سرمایش کولر گازی ال جی ایستاده 50000  BTUاست که برای خنک کردن یا گرم کردن موثر فضای بزرگ کافی است. مهم است که ظرفیت خنک کننده کولر گازی با اندازه فضایی که در آن نصب می شود، مطابقت داشته باشد. اگر ظرفیت برای اندازه اتاق خیلی کم باشد، کولر گازی ال جی ایستاده 50000،برای حفظ دمای مورد نظر دچار مشکل می شود که منجر به ناکارآمدی و افزایش مصرف انرژی می شود. برعکس، اگر ظرفیت بیش از حد زیاد باشد، ممکن است اتاق به‌طور نامناسبی سرد شود و دستگاه ممکن است به‌طور مکرر روشن و خاموش شود، که همچنین می‌تواند مصرف انرژی و فرسودگی سیستم را افزایش دهد.

کمپرسور

کولر گازی LG ایستاده 50000 دارای کمپرسور چرخشی استوایی T3 است که به دلیل صدای کم و عملکرد کارآمد خود شناخته شده است. این ویژگی باعث می شود که LG ایستاده 50000 انتخاب خوبی برای فضاهای مسکونی و تجاری باشد که سطح سر و صدا باید به حداقل برسد. اگر نسبت به شناخت و خرید کمپرسور کولر گازی، آشنایی کمتری دارید، می توانید به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید.

کیت اینورتر

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی کولر گازی ال جی ایستاده 50000 فناوری اینورتر دوگانه آن است. برخلاف کولرهای معمولی که برای حفظ دمای مورد نظر کمپرسور را روشن و خاموش می کنند، مدل اینورتر به طور مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می کند. این امر منجر به کنترل دمای پایدارتر، کاهش مصرف انرژی و سطح سر و صدای کمتر می شود. در حالی که قیمت کولر گازی اینورتر ال جی ایستاده 50000 امروز معمولاً گران‌تر هستند، هزینه‌های عملیاتی پایین‌تر و طول عمر بیشتر آن ها را اغلب به خریدی بهتر در دراز مدت تبدیل می‌کند.

آب  هوای مناسب

کولر گازی ال‌جی ایستاده 50000 برای آب و هوای معتدل تا گرمسیری که هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش مورد نیاز است، بهترین گزینه است. این دستگاه چندین حالت عملیاتی را ارائه می دهد که با استفاده از کنترل از راه دور قابل تنظیم هستند. اینها شامل حالت فن است که کمپرسور را خاموش می کند و از تهویه مطبوع به عنوان فن برای گردش هوا استفاده می کند. چنانچه به خرید فن کولر گازی، نیاز دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما، پاسخ سوالات خود را بیابید و راهنمای کافی را دریافت کنید.حالت خنک برای خنک کردن هوا در هوای گرم؛ و یک حالت گرما برای تامین گرما در شرایط سردتر. حالت رطوبت زدایی یا حالت خشک، سطح رطوبت اتاق را کاهش می دهد و آن را برای محیط های مرطوب ایده آل می کند. این حالت کمپرسور را با سرعت کم کار می کند و فن را در حداقل تنظیمات روشن نگه می دارد و به طور موثر رطوبت هوا را بدون خنک کردن بیش از حد اتاق کاهش می دهد.

حالت اتوپایلت کولر گازی lg ایستاده 50000

کولر گازی ال جی ایستاده 50000 دارای حالت اتوپایلت،  می باشد که به طور خودکار تنظیمات دما را بر اساس شرایط محیطی تنظیم می کند و در صورت نیاز گرمایش و سرمایش را فراهم می کند. حالت خواب برای بهبود راحتی در طول شب با تنظیم تدریجی دما در طی چند ساعت طراحی شده است و خوابی آرام و بدون دمای ناگهانی را تضمین می کند. این ویژگی منحصر به فرد به خاطر وجود، برد ترموستاتی است که در کولر گازی ال جی قرار دارد. اگر اطلاعات کافی راجب خرید برد کولر گازی را ندارید، می توانید از طریق لینک مربوطه و تماس با کارشناسان، پاسخ سوالات خود را پیدا کند.

استعلام قیمت کولر گازی ال جی از دماجت

چنانچه نیاز به مشاهده بیشتر محصولات کولر گازی، و راهنمای خرید دارید می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید:

 

راهنمای خرید کولر گازی ال جی در مرجع تخصصی دماجت

خرید کولر گازی ایستاده 50000 ال جی مناسب نیاز به دانش و محاسبات تخصصی دارد. کارشناسان دماجت،برای کمک به این فرآیند پیچیده تصمیم گیری در دسترس هستند و به شما کمک می کنند ظرفیت و مشخصات صحیح را بر اساس فضا و نیاز خود تعیین کنید.

  • لیست قیمت: در حالی که دماجت یک لیست قیمت برای مدل ها و ظرفیت های مختلف ارائه می دهد، قیمت ها می تواند بر اساس ویژگی ها و سفارشی سازی ها متفاوت باشد.
  • مشاوره تخصصی دماجتدماجت،مشتریان را تشویق می کند تا با متخصصان ما برای مشاوره دقیق در ارتباط باشید و اطمینان حاصل کنید که کولر گازی ال جی ایستاده 50000 را که انتخاب می کنید مناسب ترین برای کاربرد شما است.
  • راه حل های سفارشی: اگر پروژه شما به یک راه حل منحصر به فرد یا متناسب نیاز دارد، مهندسان دماجت، می توانند کولر گازی ال جی ایستاده 50000 ، سفارشی را برای رفع نیازهای صنعتی یا تجاری خاص شما طراحی کنند.

 

برای مشاوره رایگان می توانید با گروه دماجت تماس بگیرید یا ثبت نام کنید. تیم ما برای ارائه راهنمایی های لازم و پاسخ به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید تماس خواهند گرفت.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

ال جی

ظرفیت(BTU/hr)

50000

عملکرد

سرمایش / گرمایش

کیت اینورتر

دارد / ندارد

نوع انرژی مصرفی

سه فاز

کمپرسور

آکسیال

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی ال جی ایستاده 50000| خرید| مشخصات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!