پایه کولر گازی زمینی | قیمت پایه دیواری کولر گازی|خرید

پایه کولر گازیپایه کولر گازی

با افزایش محبوبیت اسپلیت، نصب این واحدها بر روی دیوارها نیاز به سازه های حمایتی خاصی دارد که به عنوان پایه دیواری کولر گازی (اسپلیت) شناخته می شوند. در ابتدا، زمانی که کولر گازی برای اولین بار در حدود 20 سال پیش به کشور معرفی شد، از پروفیل ها یا گوشه های جوش داده شده برای نصب واحدهای خارجی بر روی دیوارها استفاده می شد. با این حال، ثابت شد که این روش هم زمان بر و هم پرهزینه است. در نتیجه، ایده تولید محصولات تخصصی با الهام از طرح های اروپا و آمریکا به وجود آمد. امروزه کارگاه های متعددی در ایران این محصولات جانبی اسپیلیت های خانگی و انواع دیگر را تولید می کنند. هنگام خرید پایه کولر گازی، عواملی مانند ضخامت ورق، نوع پوشش رنگ، پیچ، مهره و رول بولت استاندارد را در نظر بگیرید. این ها در سه تا چهار سایز، متناسب با ظرفیت واحد اسپیلیت های مربوطه عرضه می شوند.

انواع پایه های کولر گازی

این محصول در بازارا به دلیل دامنه گسترده خود در تنوع انواع مختلفی دارد که در ادامه به برسی آن خواهیم پرداخت

نوع دیواری برای اسپلیت

 پایه‌ دیواری کولر گازی معمولاً در بسته‌های آب‌بندی شده با خلاء عرضه می‌شوند که شامل چهار قطعه اصلی (دو گوشه پایین و دو گوشه خمیده) به همراه پیچ و مهره برای مونتاژ می‌شوند. علاوه بر این، آنها شامل چهار رول بولت با اندازه بین 10 تا 12 هستند تا آن  را روی دیوار محکم کنند.

پایه کولر گازی

نوع زمینی برای اسپلیت

 پایه زمینی کولر گازی از پلاستیک فشرده یا لاستیک ساخته شده است که راه حلی عملی و مقرون به صرفه برای نصب واحدها بر روی زمین ارائه می دهد. نصب این محصول ها در مقایسه با محصول های دیواری راحت تر است. طراحی قابل تنظیم اجازه می دهد تا ارتفاع دستگاه با چرخاندن لایه زیرین تغییر یابد و اطمینان حاصل شود که دستگاه با سطح هم سطح است. پایه زمینی کولر گازی به طور جهانی برای تمام ظرفیت های اسپلیت مناسب هستند. برای واحدهای خارجی سنگین‌تر، مانند آنهایی که در دستگاه‌های ایستاده استفاده می‌شوند، این مدل محکم‌تر، ساخته شده از لاستیک فشرده برای تحمل وزن اضافی موجود است.

نکات مهم هنگام نصب پایه‌های زمینی اسپیلت

هنگام نصب اسپلیت خود بر روی زمین، کف پشت بام یا کف بالکن، استفاده از محصول استاندارد تقسیم زمین بسیار مهم است. از قرار دادن آجر، کاشی یا مواد مشابه در زیر دستگاه خودداری کنید، زیرا نمی توانند به اندازه کافی دستگاه را پشتیبانی و تراز کنند. با گذشت زمان، این مواد می توانند خراب شوند و به قسمت زیرین کولر آسیب وارد کنند. علاوه بر این، عدم استفاده از محصول استاندارد زمینی می‌تواند منجر به مسائلی مانند نشت گاز ناشی از باد یا ارتعاشات غیرمعمول شود که در نتیجه تعمیرات پرهزینه خواهد بود.

پایه کولر گازی

خرید پایه دیواری کولر گازی

فروشگاه اینترنتی دماجت  ارائه دهنده انواع محصولات دیواری AR و سپاهان اسپلیت در سایزهای مختلف می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان دماجت تماس بگیرید. برای بهترین نتایج پشتیبانی و نصب، همیشه محصول های مناسب برای واحدهای اسپلیت خود را انتخاب کنید.

قیمت پایه کولر گازی

بازه ی قیمت پایه کولر گازی سپاهان همواره در حال تغییر است.  قیمت پایه کولر گازی در سایز 40 تا 60 سانتی متر (طول) بین 300 هزار تومان تا 700 هزار تومان در مرجع تخصصی دماجت موجود می باشد. پیشنهاد می شود تا قبل از اقدام به خرید پایه کولر گازی حتما با کارشناسان دماجت تماس حاصل فرمایید.

پایه کولر گازی

سخن آخر

برای دریافت اطلاعات بیش تر درمورد خرید پایه کولر گازی  و استعلام قیمت پایه زمینی کولر گازی می توانید با کارشناسان دماجت تماس حاصل کنید. مشاوران مرجع تخصصی دماجت لیست قیمت پایه دیواری کولر گازی را در اختیار شما خواهند گذاشت، تا با آگاهی بیش تری نسبت به خرید پایه کولر گازی زمینی اقدام کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *