قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد

دماجت، مرجع تخصصی تهویه مطبوع در ایران، به شما کمک می کند با کیفیت ترین محصولات جنرال گلد را با قیمت های رقابتی خریداری کنید. اگر قصد خرید داکت اسپلیت جنرال گلد، برای خانه و یا محل کار خود را دارید، دماجت، می تواند به شما کمک کند، بهترین محصول را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه لیست قیمت جنرال گلد، بر اساس ظرفیت های مختلف ارائه شده است.

توجه به این نکته ضروری است که عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت جنرال گلد تاثیر بگذارد. بعد از مشاهده لیست قیمت جنرال گلد در مرجع تخصصی دماجت، به صورت مفصل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

لیست قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد

در جدول زیر لیست قیمت داکت اسپیلیت جنرال گلد، از ظرفیت 18000 تا 48000 BTU ارائه شده است که بازه ی حدودی قیمت  در دماجت، بین ۷ میلیون تا ۱۶ میلیون تومان می باشد.

ردیفظرفیت(BTU/hr)قیمت(تومان)
11800029/500/000
22400030/500/000
33000037/500/000
43600050/000/000
54200054/300/000
64800060/000/000

قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد، با توجه به نوسانات قیمت ارز و میزان خرید شما، می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف های منحصر به فرد، با ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

راهنمای خرید داکت اسپلیت جنرال گلد

داکت اسپلیت جنرال گلد

 داکت اسپلیت جنرال گلد یک سیستم همه کاره است که هم می تواند فضای مورد نظر را گرم و هم خنک کند و برای استفاده در تمام فصول مناسب است. این نوع تهویه مطبوع که اغلب به عنوان یک سیستم کانالی شناخته می شود، به دلیل توانایی آن در حفظ دمای راحت در محیط های مختلف، از جمله خانه ها، دفاتر اداری و فضاهای تجاری، از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است. این سیستم ها معمولا بر روی سقف های کاذب نصب می شوند و بر جذابیت آن ها در بازار می افزایند.

خرید داکت اسپلیت جنرال گلد

مزایای کولر گازی داکت اسپلیت

در اینجا برخی از مزایای قابل توجه استفاده از کولر گازی داکت اسپلیت آورده شده است:

  • تامین هوای تازه: قابلیت تامین هوای تازه را دارند و برای محیط های پزشکی و بیمارستانی ایده آل هستند.
  • قابلیت گرمایش: با نصب کویل، این واحدها می توانند فضاها را در فصول سردتر نیز گرم کنند و آنها را به لوازمی برای تمام فصول تبدیل کنند.
  • استفاده از چند اتاق: یکی از ویژگی های برجسته، توانایی آنها در سرویس دهی به چندین اتاق به طور همزمان از طریق کانال کشی است که توزیع یکنواخت هوای گرم یا سرد را تضمین می کند.
  • کنترل دما: مجهز به ترموستات، این سیستم ها امکان کنترل دقیق دما را فراهم می کند که می توان آن را از طریق تلفن یا کنترل از راه دور تنظیم کرد.
  • کارایی فضا: نصب بر روی سقف های کاذب، باعث صرفه جویی در فضا و حفظ حضور محجوب در هر محیطی می شود.

ساختار و عملکرد کولر گازی اسپلیت داکت

ساختار اسپلیت نسبتا ساده است. در اینجا خلاصه ای از فرآیندهای سرمایش و گرمایش آن آمده است:

  • فرایند خنک کننده: گاز مبرد در کندانسور از طریق لوله های مسی خنک شده و توسط یک شیر انبساط هدایت می شود. این گاز آماده شده گرمای محیط را جذب کرده و به کولر منتقل می کند، در آنجا هوا خنک می شود و سپس از طریق فناوری های واحد داخلی از طریق کانال های انشعاب و دریچه ها به محیط مورد نظر توزیع می شود.
  • فرآیند گرمایش: فرآیند گرمایش تا حدودی متفاوت است. گاز مبرد در کندانسور گرم شده و به واحد داخلی هدایت می شود. سپس هوای گرم شده از طریق کانال ها و فن ها به داخل اتاق بازگردانده می شود و تا رسیدن به دمای مطلوب ادامه می یابد.

طرز کار کولر گازی داکت اسپلیت

داکت اسپلیت مشابه سایر کولرگازی ها اما با ساختاری منحصر به فرد عمل می کند. برخلاف واحدهای سنتی با پانل دیواری، سیستم‌های داکت اسپلیت دارای یک واحد داخلی داخلی هستند. این سیستم از دو بخش اصلی تشکیل شده است: کندانسور و خنک کننده که ساختار نسبتاً ساده ای را تشکیل می دهند. کولر به عنوان واحد داخلی عمل می کند که شامل اجزای ضروری مانند سینی تخلیه، دینام، پروانه و گاهی اوقات یک اواپراتور بسته به برند است. عملکرد اصلی کولر شامل تولید هوای سرد و گرم، تامین هوا و رطوبت زدایی محیط است. سیستم کانال کولر گازی را به قسمت های مختلف اتاق یا ساختمان متصل می کند و از توزیع کارآمد هوا اطمینان حاصل می کند.

قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد

انواع کولر گازی اسپلیت داکت جنرال گلد بر اساس مصرف انرژی

دو نوع کولر گازی داکت اسپلیت بر اساس مصرف انرژی وجود دارد:

  • داکت اسپلیت اینورتر (مصرف انرژی درجه A): دارای کمپرسورهای با سرعت متغیر که با توجه به تغییرات دما تنظیم می شوند و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه برق می شود. سرعت کمپرسور به طور خودکار با کاهش دما کاهش می یابد و با افزایش دما افزایش می یابد.
  • داکت اسپلیت مشترک (مصرف انرژی درجه B) : با سرعت ثابت کار می کند که منجر به مصرف برق بیشتر در مقایسه با مدل های اینورتر می شود.

نحوه نصب کولر گازی اسپلیت

با انجام این مراحل می توانید از نصب مناسب و عملکرد کارآمد کولر گازی داکت اسپلیت خود اطمینان حاصل کنید و کنترل دما و کیفیت هوا را برای فضای خود تضمین کنید. نصب کولر گازی اسپلیت شامل چندین مرحله مهم است:

  • انتخاب بهترین مکان برای واحدهای داخلی و خارجی: برای اطمینان از عملکرد کارآمد و نگهداری آسان، یک نقطه بهینه برای هر دو واحد انتخاب کنید.
  • انتخاب اندازه صحیح لوله و کابل مسی: برای اتصال واحدها از لوله ها و کابل های مسی با اندازه مناسب استفاده کنید.
  • تعیین بهترین مکان برای تخلیه آب: یک راه حل موثر زهکشی برای جلوگیری از تجمع آب و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم شناسایی کنید.
  • محاسبه مدل و اندازه کانال هوا: مدل و اندازه کانال مناسب را برای تسهیل توزیع کارآمد هوا انتخاب کنید.
  • مسیریابی برای کانال ها: مسیرهای کانال های هوا را برای اتصال موثر مناطق مختلف برنامه ریزی کنید.
  • انتخاب بهترین مکان برای شیرها: سوپاپ ها را به صورت استراتژیک برای بهینه سازی جریان هوا و کنترل دما قرار دهید.

نحوه نگهداری از تهویه مطبوع اسپلیت

برای اطمینان از طول عمر و کارایی کولر گازی خود، انجام تعمیر و نگهداری منظم بسیار مهم است. در اینجا مراحل کلیدی برای نگهداری از واحد شما آمده است:

  • شاسی سقف را بررسی کنید: شاسی سقف را از نظر هرگونه نشانه ای از ساییدگی یا آسیب دیدگی بررسی کنید و از نصب ایمن آن اطمینان حاصل کنید.
  • کویل آب گرم را تمیز کنید: سیم پیچ آب گرم را به طور مرتب بشویید تا هرگونه کثیفی یا زباله که می تواند عملکرد آن را مختل کند، از بین ببرید.
  • تعمیرات اتصالات سیم کشی: اتصالات سیم ها به ترمینال را بررسی کنید. اتصالات شل را سفت کنید و سیم های آسیب دیده را جایگزین کنید.
  • فن دمنده و کندانسور را تمیز کنید: دمنده و فن کندانسور را بشویید تا گرد و غبار و زباله هایی که می توانند جریان هوا و راندمان را کاهش دهند از بین ببرید.
  • صاف کردن باله های اواپراتور : هر باله خم شده روی اواپراتور را با احتیاط صاف کنید تا جریان هوا و راندمان خنک کننده مناسب حفظ شود.
  • گاز مبرد را مجدد پر کنید: سطوح مبرد را بررسی کنید و در صورت لزوم دوباره پر کنید تا از عملکرد خنک کننده بهینه اطمینان حاصل کنید.
  • سایه بان ها را تمیز کنید: سایه ها را بشویید تا از گرد و غبار و آوار محافظت نشوند و مطمئن شوید که مانع جریان هوا نمی شوند.

 

راهنمای خرید داکت اسپلیت جنرال گلد

قبل از خرید داکت اسپلیت، بهتر است در مورد مدل های مختلف آن به همراه مزایا و معایب آن ها تحقیق کرده و آشنا شوید. این به شما کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید. با توجه به شرایط محیطی خود می توانید برای بررسی و خرید داکت اسپلیت جنرال گلد با ظرفیت مورد نظر به سایت جنرال طلا مراجعه کنید.

داکت اسپلیت جنرال گلد

عوامل موثر بر قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد

کولر گازی داکت اسپلیت که نوعی کولر گازی است در ظرفیت ها، برندها و سایزهای مختلف تولید می شود که در قیمت گذاری آنها تاثیرگذار است. نصب یک سیستم داکت اسپلیت در خانه به شما این امکان را می دهد که دما را در کل محیط کنترل کنید و نیازی به چند تهویه مطبوع نداشته باشید و در نهایت در هزینه صرفه جویی کنید. از نمونه های کولر گازی داکت اسپلیت می توان به کولر گازی داکت اسپلیت اینورتر جنرال گلد 24000 و کولر گازی اسپلیت داکت پرل جنرال گلد 36000 اشاره کرد.

 

استعلام قیمت داکت اسپیلیت جنرال گلد از دماجت

در اینجا جهت مشاهده لیست قیمت داکت اسپیلت جنرال گلد می توانید با دنبال کردن لینک های ذیل، اقدام کنید:

 

سخن آخر

برای دریافت اطلاعات بیش تر درمورد خرید داکت اسپلیت جنرال گلد و استعلام قیمت داکت اسپلیت جنرال گلد   می توانید با کارشناسان دماجت تماس حاصل کنید. مشاوران مرجع تخصصی دماجت لیست قیمت روزانه داکت اسپلیت جنرال گلد داکت اسپلیت جنرال گلد  را در اختیار شما خواهند گذاشت، تا با آگاهی بیش تری نسبت به خرید داکت اسپلیت جنرال گلد اقدام کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *