قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

دماجت، مرجع تخصصی تهویه مطبوع در ایران، به شما کمک می کند با کیفیت ترین محصولات سامسونگ را با قیمت های رقابتی خریداری کنید. اگر قصد خرید داکت اسپیلیت سامسونگ، برای خانه و یا محل کار خود را دارید، دماجت، می تواند به شما کمک کند، بهترین محصول را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ، بر اساس ظرفیت های مختلف ارائه شده است.

توجه به این نکته ضروری است که عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت داکت اسپلیت سامسونگ تاثیر بگذارد. بعد از مشاهده لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ در مرجع تخصصی دماجت، به صورت مفصل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

در جدول زیر لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ، از ظرفیت 120۰۰ تا 60۰۰۰ BTU ارائه شده است که بازه ی حدودی قیمت داکت اسپیلیت سامسونگ در مرجع تخصصی تاسیسات دماجت، بین 15 میلیون  تومان تا 55 میلیون  تومان می باشد.

ردیفظرفیت(BTU/hr)قیمت(تومان)
11200015/000/000
21800019/500/000
32400021/500/000
43000027/000/000
53600029/200/000
64200035/000/000
74800039/300/000
85200040/000/000
96000055/000/000

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ، با توجه به نوسانات قیمت ارز و میزان خرید شما، می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف های منحصر به فرد، با ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

راهنمای خری داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ; محصولی نوآورانه

خرید داکت اسپلیت به دلیل قابلیت اطمینان و کیفیت خود مشهور میباشد. سامسونگ با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا مدل هایی را طراحی و تولید کرده است که مطابق با استانداردهای بین المللی هستند. این سیستم ها نه تنها دارای طراحی های زیبا و منحصر به فرد هستند، بلکه بر بهره وری انرژی و عملکرد برتر نیز تأکید دارند. سامسونگ هر دو نسخه اینورتر (سرعت متغیر) و استاندارد (سرعت ثابت) کانال های اسپلیت خود را ارائه می دهد که هر کدام در مدل های مختلف موجود هستند. قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس مدل خاص و مشخصات فنی متفاوت است. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد مدل ها و مشخصات مختلف یا خرید داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر مقرون به صرفه ، می توانید با تاس به نمایندگی فروش داکت اسپلیت سامسونگ، مشاوران دماجت تماس بگیرید.

مشخصات فنی داکت اسپلیت های سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر مجهز به کمپرسور دوار است که برای آب و هوای معتدل ایده آل است و با به حداقل رساندن ضایعات شیر تخلیه، کارایی را افزایش می دهد. این نوع کمپرسور به دلیل اندازه جمع و جور، نسبت وزن به ظرفیت کمتر و کاهش لرزش در سیستم های تهویه بسیار ارزشمند است.

سامسونگ با ادغام کیت اینورتر، کانال های اسپلیت استاندارد را به مدل های اینورتر تبدیل کرده است و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. در نتیجه، سامسونگ هم نسخه اینورتر و هم نسخه استاندارد کانال های اسپلیت خود را ارائه می دهد.

کانال های داکت اسپیلیت Samsung دارای ظرفیت هایی از 18,000 تا 60,000 Btu در ساعت هستند، مشابه کانال های اسپلیت West Air. Btu (واحد حرارتی بریتانیا) ظرفیت خنک کننده سیستم تهویه مطبوع را اندازه گیری می کند که میزان خنک سازی در واحد زمان را نشان می دهد. ظرفیت مناسب داکت اسپلیت سامسونگ به عواملی مانند نوع و اندازه فضا و شرایط آب و هوایی منطقه بستگی دارد.

مبرد مورد استفاده در کمپرسورهای اسپلیت سامسونگ R410A است که با استانداردهای زیست محیطی هماهنگ است و جایگزین مبرد قدیمی R22 می شود.

علاوه بر این، سامسونگ یک باتری را در کانال های اسپلیت خود تعبیه می کند تا از ورود مایعی به کمپرسور جلوگیری کند. این ویژگی طول عمر دستگاه را افزایش می دهد و سایش و پارگی را کاهش می دهد و کانال های اسپلیت سامسونگ را به انتخابی بادوام و قابل اعتماد تبدیل می کند.

داکت اسپلیت سامسونگ

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس عواملی مانند نوع، سری تولید، ظرفیت و مصرف انرژی متفاوت است. در نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ به عبارتی مرجع تخصصی تاسیسات دماجت، ظرفیت های 12000 تا 60000 متر مکعب  بر دقیقه، موجود است.

داکت اسپلیت سامسونگ

عوامل تاثیرگذار در قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

در مدل های استاندارد، موتور الکتریکی که کمپرسور را به حرکت در می آورد با سرعت ثابت کار می کند و همیشه با حداکثر ظرفیت کار می کند. در مقابل، مدل های اینورتر دارای سرعت موتور متغیر هستند که به دستگاه اجازه می دهد تا با توجه به دمای محیط و نیاز کاربر تنظیم شود و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر این، مدل های اینورتر به دلیل طول عمر، سطح صدای کم و توانایی خنک کردن و گرم کردن فضاها با سرعت بیشتری نسبت به مدل های استاندارد شناخته شده اند. این مزایا به قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بالاتر مدل های اینورتر در مقایسه با مدل های استاندارد کمک می کند.

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ نیز در سری های مختلف تولید متفاوت است. به عنوان مثال، سری جدید S کانال های اسپلیت سامسونگ به دلیل ترکیب فناوری پیشرفته، واحدهای داخلی ساکت تر، طراحی های جدید شیک، مصرف انرژی کمتر و راندمان بیشتر، گران تر از سری های قبلی است.

ظرفیت یکی دیگر از عوامل کلیدی موثر بر قیمت داکت اسپلیت سامسونگ است. واحدهای با ظرفیت بالاتر قیمت بالاتری دارند. از نظر بازه قیمت داکت اسپلیت سامسونگ با داکت اسپلیت ال جی قابل مقایسه هستند و به طور کلی گران تر از برندهای ایرانی مانند داکت های اسپلیت کیسان هستند. این تفاوت قیمت در کولر گازی، بخصوص بین برند کولر گازی ال جی و کولر گازی سامسونگ قابل مشاهده است.

داکت اسپلیت سامسونگ

خرید داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر

با توجه به ویژگی ها و مزایای برجسته ، خرید داکت اسپلیت سامسونگ یک انتخاب عالی برای سیستم تهویه مطبوع است. این سیستم نه تنها در تابستان خنک می شود و در زمستان گرم می شود، بلکه هوای تهویه مطبوع و فیلتر شده را از طریق چندین لایه فیلترهای تصفیه فراهم می کند و محیطی راحت متناسب با دمای دلخواه شما را تضمین می کند.

سطح صدای کم داکت اسپلیت سامسونگ آرامش و راحتی شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، فیلترهای فیلتراسیون قابل شستشو، سیستم هوشمند تشخیص عیب و گزینه نصب کویل آب گرم در پشت یونیت داخلی برای کاهش مصرف برق، این محصول را به یکی از جامع ترین سیستم های تهویه موجود تبدیل کرده است. برای یک راه حل قابل اعتماد برای تهویه مطبوع، سرمایه گذاری در داکت اسپلیت سامسونگ تصمیم عاقلانه ای است.

 

استعلام لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ از دماجت

جهت مشاهده بیشتر محصولات سامسونگ می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید:

گارانتی داکت اسپیلیت های سامسونگ

نمایندگی فروش داکت اسپلیت سامسونگ در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود، انواع داکت اسپلیت سامسونگ را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند. گارانتی داکت اسپلیت سامسونگ شامل 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور بدون هیچ شرطی است و به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز هرگونه آسیب احتمالی از طریق نمایندگان این شرکت کمپرسور را تعویض کنید. همچنین 18 ماه گارانتی سایر قطعات و تجهیزات فنی گامی بزرگ در جهت ایجاد حس اعتماد و آرامش از سوی شرکت دماجت می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی داکت اسپلیت های سامسونگ دارای 15 سال خدمات پس از فروش برای آرامش خاطر و آسایش مشتریان هستند تا تجربه مطمئن تری را برای خرید داکت اسپلیت سامسونگ به ارمغان بیاورند.

شما میتوانید برای استعلام قیمت داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر و خرید داکت اسپلیت سامسونگ به سایت دماجت مراجعه فرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *