قیمت کولر گازی اسنوا 30000|خرید اسپلیت اسنوا 30000

  • نوع:اسپلیت
  • ظرفیت:30000
  • کمپرسور:روتاری
  • رتبه انرژی:A
  • نوع عملکرد:سرمایش
  • گاز خنک کننده:R22
  • فیلتر:ضد باکتری, گرد وغبار
  • دفترچه راهنما:دارد

ضمانت اصالت کالا

تضمین بهترین قیمت

خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی محصول

ارسال به سراسر ایران

35.000.000 تومان

راهنمای انتخاب محصول

قیمت کولر گازی اسنوا 30000

اگر به دنبال یک راه حل جهت خنک کردن منزل، محل کار، می گردید قطعا کولر گازی اسنوا 30000 می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. قیمت کولر گازی اسنوا 30000 در مرجع تخصصی دماجت، 35 میلیون تومان می باشد. اسپلیت اسنوا 30000 به دلیل کیفیت و تنوع بالا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کولر گازی اسنوا 30000 به دلیل کمپرسورهای قدرتمند خود که با کمترین صدا کار می کنند مورد ستایش قرار می گیرند. این ویژگی ها در کنار فناوری های پیشرفته، اسنوا را به گزینه ای مطلوب برای بسیاری از مصرف کنندگان تبدیل می کند. در این بخش به برررسی نکات مهم قبل از خرید کولر گازی اسنوا 30000، همچنین عوامل موثر بر قیمت کولر گازی اسنوا 30000 پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مرجع تخصصی تاسیسات دماجت، پس از سالها تجربه بر این باور دارد که خرید کولر گازی اسنوا 30000، نیازمند تجربه و دانش خاص در زمینه ی کولر گازی است. اگر در خرید کولر گازی، مبتدی هستید پیشنهاد میشود قبل از خرید اسپلیت اسنوا 30000، با کارشناسان ما مشورت کنید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی اسنوا 30000

کولر گازی اسنوا 30000، از فناوری های مدرن برای بهبود تجربه کاربر و کاهش مصرف انرژی استفاده کرده است. کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی آن‌ها قدرتمند و در عین حال کم‌مصرف انرژی هستند و امکان خنک‌سازی موثر را بدون مصرف بیش از حد انرژی فراهم می‌کنند. کولر گازی اسنوا 30000، علیرغم مصرف کم انرژی، عملکرد بالایی را حفظ می کند و می تواند فضاها را به طور موثر در تابستان های گرم خنک کند.

تمیز کاری خودکار اسپلیت 30000 اسنوا

گنجاندن ویژگی هایی مانند تمیز کردن خودکار و محافظ، که برای کمپرسور به حفظ کارایی کولر کمک می کند. عملکرد تمیز کردن خودکار از تجمع گرد و غبار روی اواپراتور جلوگیری می کند و از عملکرد روان سیستم اطمینان می دهد. علاوه بر این، سیستم های کولر گازی اسنوا 30000  مجهز به سیستم های تنظیم دما به صورت خودکار هستند که قابلیت استفاده و راحتی آنها را بیشتر می کند.

طراحی منحصر به فرد اسپلیت 30000 اسنوا

کولر گازی اسنوا 30000، به گونه ای طراحی شده اند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند و در عین حال کیفیت عالی را ارائه دهند. پرتاب باد قدرتمند، عملکرد بی صدا و طراحی جذاب آنها از جمله دلایلی است که در بازار برجسته هستند. با طرح های متعدد و تنوع مدل، مشتریان طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب دارند.

 

 نکات هنگام خرید کولر گازی اسنوا 30000

مانند هر محصول دیگری، کولر گازی اسنوا 30000 دارای معایب بالقوه خود است. یکی از مواردی که برخی از کاربران به آن اشاره کرده اند، احتمال ایجاد یخ زدگی در قسمت های خاصی از کولر گازی در فصل زمستان و تابستان است. این می تواند ناشی از چندین عامل باشد، مانند خرابی شیر برقی، مشکلات اواپراتور یا خرابی سنسور. استفاده از کولر در هوای بسیار سرد یا گرفتگی لوله های کولر نیز می تواند منجر به مشکلات یخ زدگی شود.

 

یکی دیگر از معایب این است که اگر قسمت‌هایی از اسپلیت اسنوا 30000 مسدود شود یا دستگاه به درستی کار نکند، امکان رشد کپک وجود دارد. تعمیر و نگهداری منظم و توجه به این مسائل می تواند به جلوگیری از مشکلات یخ زدگی و کپک زدن کمک کند و اطمینان حاصل شود که کولر گازی اسنوا 30000 به طور موثر کار می کند.

 

 عوامل موثر بر خنک کنندگی کولر گازی اسنوا 30000

عوامل متعددی می تواند بر عملکرد سرمایش کولر گازی اسنوا تأثیر بگذارد. تنظیمات نادرست ترموستات یک مشکل رایج است که می تواند از خنک کردن موثر محیط توسط دستگاه جلوگیری کند. بررسی و تنظیم صحیح ترموستات برای اطمینان از عملکرد مطلوب کولر گازی ضروری است.

فیلتر کثیف در کولرگازی اسنوا 30000

فیلترهای کثیف یکی دیگر از عواملی است که می تواند عملکرد را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که فیلترها با گرد و غبار و آلاینده ها مسدود می شوند، جریان هوا محدود می شود و توانایی کولر در خنک کردن فضا کاهش می یابد. تمیز کردن یا تعویض منظم فیلترها به حفظ عملکرد مطلوب کمک می کند.

خرابی در کندانسور اسپلیت اسنوا 30000

کندانسور نیز جزء حیاتی کولر گازی است. اگر کندانسور کثیف یا خراب باشد، نمی تواند گرما را به درستی دفع کند و منجر به کاهش راندمان خنک کننده می شود. اطمینان از تمیز بودن کندانسور و عملکرد صحیح آن برای حفظ عملکرد سیستم حیاتی است.

نگهداری و تعمیر اسپیلیت اسنوا 30000

تعمیر و نگهداری منظم برای اطمینان از طول عمر و کارایی کولر گازی اسنوا ضروری است. سرویس های دوره ای قبل از شروع تابستان می تواند از خرابی های غیرمنتظره جلوگیری کند و عملکرد کلی را بهبود بخشد. اگر کولر گازی با مشکلاتی مواجه شد، بهتر است به جای انجام تعمیرات مستقل، به دنبال خدمات تعمیر حرفه ای باشید. تکنسین های آموزش دیده می توانند مشکلات را به دقت تشخیص داده و برطرف کنند، از آسیب بیشتر جلوگیری کرده و از هزینه های غیرضروری جلوگیری کنند.

استعلام قیمت کولر گازی اسنوا 30000 از دماجت

در هنگام خرید کولر گازی اسنوا، توجه به اندازه و مساحت فضایی که نیاز به خنک کننده دارد بسیار مهم است. اسنوا هر دو مدل تک منظوره و دو منظوره را ارائه می دهد. کولر گازی تک منظوره برای مناطق گرم، به ویژه در مناطق جنوبی، ایده آل هستند، زیرا مجهز به کمپرسورهای پیستونی هستند که برای کار در دماهای بالا طراحی شده اند. از سوی دیگر، مدل‌های دو منظوره دارای کمپرسورهای دوار و فناوری اینورتر هستند که عملکرد گرمایش و سرمایش را ارائه می‌کنند. این مدل ها از نظر انرژی کارآمدتر هستند و اغلب رتبه انرژی A را دریافت می کنند و برای آب و هوای مختلف مناسب هستند.

خرید کولر گازی اسنوا 30000 از مرجع تخصصی دماجت

خرید کولر گازی اسنوا 3000، به دلیل قابلیت راحتی در فصول گرم و سرد ضروری است. کیفیت بالا، بهره وری انرژی و ویژگی های پیشرفته آنها را به انتخابی مطمئن برای بسیاری از مصرف کنندگان تبدیل می کند. با این حال، تعمیر و نگهداری منظم و توجه به مسائل احتمالی مانند یخ زدگی و تمیزی فیلتر برای حفظ عملکرد روان سیستم ضروری است. شاید دیدن قیمت های پایین تر برخی از محصولات، وسوسه انگیز باشد اما این را در نظر داشته باشید که خرید یک محصول بی کیفیت منجر به اتلاف وقت و هزینه ی شما می شود. پس حتما قبل از خرید، یک مرجع معتبر را در نظر بگیرید. که با دریافت راهنمایی لازم بهترین خرید خود را تجربه کنید.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول

توضیحات تکمیلی

برند

اسنوا

ظرفیت(BTU/hr)

30000

کمپرسور

روتاری

گرید انرژی

A

کیت اینورتر

دارد / ندارد

نوع برق مصرفی

تک فاز

نوع قرار گیری کولر

دیواری

سوالات متداول

برای اطمینان حاصل کردن از دستگاه انتخابی، با کارشناسان دماجت ارتباط حاصل فرمایید. ما مشتاق گفتگو برای حل مشکل شما هستیم. 

مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب بهترین محصول

 

تا پیش از ثبت قرارداد و واریز وجه، امکان لغو سفارش وجود دارد. لازم به ذکر است پس از واریز وجه، سفارش ثبت شده و لغو سفارش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸ ماه از زمان تحویل و یا ۱۲ ماه از زمان راه‌اندازی، هرکدام زودتر حادث گردد.

خدمات پس از فروش تا ۲۰ سال ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، پس از ثبت درخواست خدمات، ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت کارشناسان این مجموعه در محل پروژه حاضر خواهند شد.

دماجت با هدف حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول از کارخانه به مصرف‌‌کننده، همواره تلاش می‌کند تا رقابتی ترین قیمت را برای با کیفیت ترین محصولات، در اختیار مشتریان قرار دهد. 

 

زمان تحویل محصول بسته به نوع آن و تعداد محصول متغیر می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه ی ارسال تمامی محصولات از درب کارخانه تامین کننده به عهده مشتری است.

برای ثبت درخواست خود، می توانید از صفحه درخواست سفارش استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره ی تخصصی، با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. باعث افتخار ما است که شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم. 

مشاوره ی رایگان برای اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات خود را وارد کنید. متخصصان ما در اسرع وقت، با شما تماس خواهند گرفت!

با ما تماس بگیرید

تلگرام پیام دهید

واتساپ پیام دهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت کولر گازی اسنوا 30000|خرید اسپلیت اسنوا 30000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد قیمت شما برای خرید کالا

اگر فکر می کنید، قیمتی که دماجت به شما پیشنهاد داده است مناسب نیست، خوشحال می شویم قیمت مد نظر خود را با ما در میان بگذارید!

نیازی به نگرانی وجود ندارد!